PANG! Der kom følelsen!

Frøbert2016<3

Elsker forumet
Jeg har en lang fortid, med mange tap av svangerskap, lang prøving, og mye vonde følelser. Så ille at jeg havnet på dps og måtte snakke med akuttpsyk. Det ble bare FOR mye. Så dette svangerskapet har jeg ikke turt å glede meg overhodet. Har vært på klesbutikker med mamma, og hun er bare SÅÅÅ ivrig og ville handle. Jeg har ikke turt.
Jeg har ikke sett vitsen.

Men her forleden dag satt følelsen: Jeg skal bli mamma igjen! Det er en baby i magen min! Dette KAN gå bra! :D Åhh, jeg ville bare dele denne gode følelsen! JEG ER GRAVID <3
*rørt og glad* <3
 
Å så nydelig å høre.ble så glad på dine vegne:D
Klart at med din historie så har du vært redd for at noe skal gå galt.godt å høre at du nå tør å glede deg;)
 
Jeg har en lang fortid, med mange tap av svangerskap, lang prøving, og mye vonde følelser. Så ille at jeg havnet på dps og måtte snakke med akuttpsyk. Det ble bare FOR mye. Så dette svangerskapet har jeg ikke turt å glede meg overhodet. Har vært på klesbutikker med mamma, og hun er bare SÅÅÅ ivrig og ville handle. Jeg har ikke turt.
Jeg har ikke sett vitsen.

Men her forleden dag satt følelsen: Jeg skal bli mamma igjen! Det er en baby i magen min! Dette KAN gå bra! :D Åhh, jeg ville bare dele denne gode følelsen! JEG ER GRAVID <3
*rørt og glad* <3

Så koselig:) blir glad av å lese <3 :)
 
Så deilig med den følelsen!!!
Nyt det:):):)

Her er den ikke kommet enda, men det er jo kanskje naturlig med tanke på lillegutt sin problemer.

Håper den kommer snart:)
 
Back
Topp