Panel på stueveggene.....?

Nullenusken

Forumet er livet
Dere som har panel på stueveggene, altså malt smartpanel eller liknende, er dere fornøyd?
Jeg er livredd for å angre hvis jeg setter opp det....
Med panel så kan man jo kun male det i forskjellige farger, men med tapet så har du jo mye mer frihet med tanke på tapeter osv!
Har panel på ett rom nå, og der angrer jeg, så er sikkert derfor jeg er skeptisk, hehe...
Har dere evt bilder?

ORIGINAL: Citerza

Vi skal ha opp smartpanel i stua snart.. Driver med gangen nå[:D] Synes det er kjempe fint jeg[:)]

Ja, er enig i at det er kjempefint, men er redd for at det er en sånn periode-ting som man blir gørrlei av!
Har et vennepar som har det i ALLE rom utenom badet, får litt nok når jeg har besøkt dem....
Klarer ikke bestemme meg jeg...

Panel på alle veggene utenom i stua?[:D] der er du jo mest i våken stand så lettere å ville prøve noe nytt der[:)]

Mannen vil ha det i stua men tror ikke jeg vil det..som du sier er det 10.000 ting man kan endre på i stua lett om det er tapet..panel derimot er det lite å gjøre med[:-]

ORIGINAL: Nullenusken

Vi skal ha opp smartpanel i stua snart.. Driver med gangen nå[:D] Synes det er kjempe fint jeg[:)]

Ja, er enig i at det er kjempefint, men er redd for at det er en sånn periode-ting som man blir gørrlei av!
Har et vennepar som har det i ALLE rom utenom badet, får litt nok når jeg har besøkt dem....
Klarer ikke bestemme meg jeg...

Skal legge til at det er huntonitt under smartpanelen.. så hvis vi skulle gå skikkelig lei er det bare å ta det ned igjen og tapetsere[:D]

Det blir det ikke hos oss i så fall... Vi skal bygge ut stua, så her hadde det blitt hengt opp som veggplater....
Er åpen løsning på stue, kjøkken og gang, og det er ca 80 kvm....
Lurer på å ha panel på gang og kjøkken-delen men ikke på stuedelen.... Kan det bli fint?

vi har det på en vegg i stua, resten er tapet, og er kjempefornøyd [:D]

Vi har det på hvite panel i skråveggene og taket opp:)
Er veldig fornøyd for det bryter litt med veggfargen min som er litt mørk:)[:D]
Så ser det litt sånn gammeldags ut også[:D]

vi har panel i stua - skyggeprofil.. har en fondvegg med tapet, og det er like kjipt med hull i tapeten som det er i panelet.. om vi en gang går lei er det bare å fjerne, for de som bodde her før har bare satt det på utsiden av veggene som var her fra før.. det ser i allefall sånn ut rundt vinduskarmer og sånt.. de har bare slengt inn ekstra foring og juksa litt her og der..

ORIGINAL: cathkal

Kan du legge ut bilde?

ORIGINAL: Lovja

ORIGINAL: cathkal

Kan du legge ut bilde?

Jepp kal gjør det i morgen.
Holder på innrede så er litt rotete å lite helhet enda.

Back
Topp