Panel eller tapet?

Tapet!! Eller glatte malte overflater (gips).. Trodde panel forsvant sammen med 90 tallet!

Dollface skrev:
jeg liker en kombinasjon :)

Hvordan da? At en vegg er tapet og resten panel? eller brystpanel? 

Jeg for min del synes tapet er finest.. men er ikke alle i huset her som er enig.. :) 

Oceania skrev:

Dollface skrev:

Jeg for min del synes tapet er finest.. men er ikke alle i huset her som er enig.. :) 

Det er ikke enighet fordi det er mer pes å sette opp tapet  Jeg stemmer likevel for tapet!

Oceania skrev:

Dollface skrev:

vi har feks panel på alle vegger i stua unntatt en, der er det tapet - i samme farge som panelet, men litt mønster så det er ikke helt ensfarget tapet...
på kjøkkenet har vi brystpanel, og selv om jeg ikke hadde valgt det selv om jeg hadde pusset opp eller bygd nytt, så syns jeg det passer veldig godt på vårt kjøkken og jeg liker det :)
på badet nede har vi også panel, men da har vi flis til brysthøyde og panel opp til taket..
på badet oppe har vi panel på alle veggene, unntatt over badekaret hvor det er flis...

liker panelet mitt jeg og hadde gubben gått med på det hadde det blitt panel på soverommet til snuppa når vi pusset opp i våres også... men det gadd han ikke, så det ble bare å male over tapetet som allerede var der :)

Jeg syntes en kombinasjon er finest. :o)

Pirill skrev:
Tapet!! Eller glatte malte overflater (gips).. Trodde panel forsvant sammen med 90 tallet!

Det var trehvite paneler som var på 90-tallet.
Nå er det jo sånne hvite og anonyme paneler.

Vi har en vegg med tapet (svakt mønster) og resten er hvit panel uten "bølger" mellom panelbordene, hvis du skjønner

trehvit panel er ikke fint på noen rom utenom hytter, men malt/lasert panel kan være veldig fint

Vi har panel på alle soverommene, var det da vi kjøpte huset. Vi har malt alle veggene og synes det er blitt veldig fint! På to av soverommene er det en slett vegg hvor vi har malt rett på sponplatene.

jeg liker utrolig godt panel som er behandlet jeg. Evnt en kombinasjon, halvt med panel og halvt med tapet

*trollemor* skrev:
Jeg syntes en kombinasjon er finest. :o)

NÆMMEN!!!!!emoticon deg har jeg ikke sett her på leeenge.. hurra emoticon du er tilbake 

Her når soverommet skal pusses opp skal jeg ha glatt mønstertapet på veggen bak sengen og helt enkel glatt tapet i lys farge på de andre veggene =) her er jeg oppvokst med panel i så si hele huset så har fått det litt i vrang halsen så jeg og sambo kommer nok til og få noen diskusjoner :p

Jeg har slåss med nebb og klør (nesten da) for panel i hvertfall noen rom i det nye huset vårt. Men mannen er veldig i mot det, så jeg har ikke lykkes enda:( Jeg ville valgt panel. Synes det gir en spesiell koslig følelse i et rom, og passer fint med stilen min.
Trenger ikke være helt hvitt panel heller, er fint i ulike beigetoner også:) Eller fks. dusrosa - eller lyseblått på barnerom.

Tapet :)

Back
Topp