Panasonic Varmepumpe

JanneJenta78

Forumet er livet
Har et spm ang denne varmepumpen. Vår vil ikke virke nå, og "Timer"-knappen står bare å blinker.
Har prøvd å dra ut kontakten osv, men får den ikke til å funke igjen. Vet den var sånn en gang i fjor også, men husker ikke hva vi gjorde..og vi har ikke bruksanvisningen. Har prøvd å finne bruksanvisning på nett, men ble ikke klokere av det.

Noen som vet hva vi må gjøre for å få den til å funke igjen?

Då må resette den. Stikk en fyrstikk inn i hullet over reset (om du har samme kontrolls om meg). Så kan du stille inn på nytt. [:)]

.

Når den bare står å blinker, av iser den som regel, og begynner igjen i løpet av noen minutter.
Og når du drar ut kontakten, eller skrur av og på, tror jeg det tar 5 minutter før den starter igjen. Sånn er hvertfall vår. Men husker ikke merket på den i farta...

ORIGINAL: nettil

Når den bare står å blinker, av iser den som regel, og begynner igjen i løpet av noen minutter.
Og når du drar ut kontakten, eller skrur av og på, tror jeg det tar 5 minutter før den starter igjen. Sånn er hvertfall vår. Men husker ikke merket på den i farta...

Det gjør vår også..med da lyser de andre knappene samtidig. Nå er det bare timeren.

Hjalp ikke å reset den heller...[&o] Da "virker" den bare litt, før timeren begynner å blinke igjen. 

Back
Topp