Pampersbleier = utslett

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Vi byttet til pampers buksebleier bare for å prøve :) var veldig fornøyd med passformen men lille J får jo så mye utslett stakkar :(

Flere som opplever at barna får utslett av pampersbleiene?
 
Pampers inneholdt mineraloljer tidligere, og høyst sannsynlig enda. Dette kan gi utslett Og det kan gi enda mer for en liten periode om man bytter merke, fordi kroppen blir avhengig. Samme prinsippet som med Lypsyl etc. Personlig holder jeg meg unna etter mye skriverier...
 
Pampers inneholdt mineraloljer tidligere, og høyst sannsynlig enda. Dette kan gi utslett Og det kan gi enda mer for en liten periode om man bytter merke, fordi kroppen blir avhengig. Samme prinsippet som med Lypsyl etc. Personlig holder jeg meg unna etter mye skriverier...
Tror vi skal bytte tilbake til libero igjen :) syns bare passformen på bleiene var så utrolkg bra. Men det går jo ikke når hun får utslett :(
 
Tror vi skal bytte tilbake til libero igjen :) syns bare passformen på bleiene var så utrolkg bra. Men det går jo ikke når hun får utslett :(
Jeg syns også både passform og oppsuging var veldig bra (brukte det i syden). Fikk ikke utslett, men de luktet så kunstig.
 
Jepp, vi prøvde pampers når emilie var nyfødt. Men måtte bytte til libero igjen da hun fikk masse utslett. Pampers er tilsatt lotion, det er nok den de reagerer på.
Vi reagerte også på at pampers bleiene luktet veldig kjemisk. De hadde en rar lukt når det var litt tiss i de. Vi bruker libero Comfort bleier og er kjempefornøyd med de
 
Bytta tilbake til libero up&go :)

Så plasserte vi pampersbleiene hos svigermor :p
 
Hos oss er det omvendt: hun får utslett/sår rumpe av Libero sine bleier. Pampers, Coop og Rema1000 sine går helt fint. ;)
 
Her får hun utslett av libero sine , vi byttet til pampers
 
Back
Topp