PamperS

Lillesnille:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Nå husker jeg hvorfor jeg ikke likte pampers sist gang. De stinker! Når lillegutt slipper en liten fis så stinker det av bleia lenge etterpå :-p og det er bare med pampers
 
Her henger det nettet seg fast i stumpen til småen...og han får sår stump av de generellt. Så her er det Libero som gjelder :)
 
Jeg brukte Pampers på storebror for det passet hans best, så jg begynte med det nå og.
Men enig, de lukter så kjemisk!!
Byttet derfor til Libero, men de tisser han gjennom, har gått opp til Libero str 3 nå, så får vi se..:
 
Byttet til Pampers fordi de føles mykere enn Libero, som føltes harde og stive. Husker ikke om Libero var bedre på andre ting.
 
Vi fikk libero på sykehuset. Jeg hadde fått masse pampers på babyshower, så da vi kom hjem fikk jeg helt fnatt. Hatet pampers var bare så rar bleie. Vi brukte det opp fordi man kan jo ikke kaste ubrukte bleier. Men da vi hadde brukt det opp så er det bare libero all the way. Elsker de
 
Vi fikk libero på sykehuset. Jeg hadde fått masse pampers på babyshower, så da vi kom hjem fikk jeg helt fnatt. Hatet pampers var bare så rar bleie. Vi brukte det opp fordi man kan jo ikke kaste ubrukte bleier. Men da vi hadde brukt det opp så er det bare libero all the way. Elsker de
Hadde fått pampers i en gratispakke og har prøvd noen, men har ikke orket å vaske bæsj fra alle mulige steder, så her ligger de i lekegrinda. Libero her også :p
 
her får han utslett av pampers :( Libero all the way !
 
Foretrekker libero. Prøvde pampers men det rant bare gjennom og synes ikke bleia satt ordentlig på jenta mi.
 
Synes ikke det er så stor forskjell på dem, men pampers er jo så mye billigere enn libero..I hvert fall på rema. 8 kr for en pakke liksom, mot 22 for libero sine
 
Pampers var jo ikke tett i sidene eller tvers igjennom. Og lukter pyyyyton! Og det nettet var noe herk.
 
Enig i at pampers lukter. Men syns ikke de i str 3 gjør det... Str 2 lukta veldig... Ellers liker jeg de, for de sitter så godt på vår lille mann...
 
Her går det i Libero. Likte ikke Pampers sine :(
 
Liker ikke pampers jeg heller. Men har oppdaget noe genialt! Rema sine bleier har kommet i str 2! Syns de er like gode som libero, og skal også være like skånsomme mot huden og like miljøvennlige. Sist fantes de bare i str 3,4 og 5. Hurra! Tror de koster 6-7 kr for ei pakke.
 
Gutten vår ble kjempe sår av pampers noe som er så synd for har så mye bleier som jrg ikke vil bruke pga av det. I tillegg så henger nettet også fast i stumprn hans innimellom. Libero er mye bedre! De rr litt stivere ja men hellet det enn åpent sår på stumpen;)
 
Flere som ikke liker pampers ja, hehe. De fleste venninnene mine sverger av en eller annen grunn til pampers. Er enig i at pampers er mykere, men stanken er ikke verdt det. Og han blir også mer sår av pampers
 
Brukt pampers på mine da de er nyfødte. Er ikke så stive som libero. Men går over på libero på nr 3 bleiene. Og bruker pampers på natta på han på 18 mnd. Tisser gjennom libero.
 
Vi må nok tilbake til Pampers. Han bare tisser gjennom Libero 2 og 3:(
 
Back
Topp