Pampers vs. Libero?

milla1986

Elsker forumet
Jeg har både prøvd Pampers og Libero på Emilian, og er helt klart mest fornøyd med Pampers bleiene. Libero bleiene er tunge, klumpete og er kjempe tette så Emilian ble helt sår og klam i hele bleieområdet. I tillegg har ikke Libero den streken som skifter farge når bleia er full.
Har lest så mange som overhode ikke liker Pampers, har til å med med seg egene bleier på sykehuset fordi de ikke liker Pampers bleiene som sykehuset bruker..
Så hvilken bleie liker du best og hvorfor? [;)]

I nesten 4 år har vi kuun brukt pampers. De er mykere og virker som de sitter bedre rundt pompen [:)] Libero er bares tive og harde...!!

ORIGINAL: Lisemor_

I nesten 4 år har vi kuun brukt pampers. De er mykere og virker som de sitter bedre rundt pompen [:)] Libero er bares tive og harde...!!
ja veldig enig !! Derfor kan jeg ikke skjønne disse Libero elskerne He He.. [8D]

Tror det kommer veldig ann på ungen ... Her har vi ikke kunnet bruke Pampers da de lekker uansett hvor ofte vi skifter ... Men kanskje Lillemor kan bruke de ? Hvem vet ? :-)

vi bruker litt av hver, mest libero selv om de er tykkere.... pampers i minste str. er jo allltid utsolgt så da kjøper man jo det de har... pamperes har det laget inni som klistrer seg fast på stumpen....

Hvor kan man kjøpe de pampersbleiene med streken på?? finner ikke de jeg... har ikke vært det på de prøvene jeg har fått heller....

Har prøvd begge deler vi og, og vinneren er helt klart pampers[:D] Libero virker så klumpete å store!

Begge to har vi prøvd men han tisser seg ut med begge så da blir det pampers siden de er mykere!

Vi bruker kun libero.
Etter ett døgn på barsel og pampersbruk, var hun knallrød og full av begynnende sår av de pampersbleiene[:@]

Men er enig i at pampers har bedre passform, og er mykere. Men synes det lukter utrolig urin selv om det bare er litt tiss i bleia. Også virker den klam på utsiden.

Jeg har akkurat funnet ut at jeg liker Landlord mye bedre enn både Pampers og Libero, men de kommer dessverre ikke i så små størrelser. Ellers holder jeg nok en liten knapp på Libero, men akkurat nå bruker Anna Pampers. Pampers 1 er mindre enn Libero 1, og min lille dukke er egentlig for liten for begge. Dessverre har hun samme problem med Pampers som storebror alltid har hatt: De sender all bæsj oppover ryggen i rakettfart.[>:]

Ellers synes jeg Libero er bittelitt bedre for huden. De suger bedre og holder babyen litt tørrere, samtidig som de ikke er tilsatt lotion eller annet som jeg ikke vil ha.

her bruker store snuppa landlord nå etter å ha brukt libero.. de har begynt å lekke nå så da prøvde vi lanlord og de er super!

kommer til å bruke libero til neste mann kan begynne på landlord.

Vi bruker pampers, synes de er myke og lette. Libero bleiene er så fryktelig stive. ihvertfall merke nr 1. virker som om pampers former seg bedre rundt stompen.:)

Brukte Pampers på sykehuset, og var veldig fornøyd..

Kjøpte Libero på vei hjem, meeeen tror at når de bleiene er oppbrukt, så kjøper vi Pampers igjen, ja..
Ikke så stive og ekle...

Vi begynte med pampers og bruker det om dagen, men den er alt for tynn om natten da må vi bruke libero ellers blir det veldig vått ( det har vi erfart)[:D]

Libero.. Likte de på sykehuset (hvor får man de med strek?)..

Synes pampers var så hard jeg.

Mange jeg kjenner sier Landlord sine er best[:)]

Jeg har brukt begge deler på sønnen vår, men synes det luktet så tiss når han brute pampers så kuttet de ut...

Hm er det ikke vanlig med strek på alle da?[8|] Jeg har hvertfall noen pampers pakker med sånn strek på, det var det på de på sykehuset også.. Men har ikke vært å kjøpt de i butikken enda siden vi arvet en del pakker av ei venninne..

Back
Topp