Pampers våtservietter

jenta86

Gift med forumet
Er verstingen etter ny test av forbrukerrådet.
Står de er parfymefri,men inneholder allergi fremkallende parfyme...

*Natusan
*Neutral
Er 2 av de som besto testen ;)

Har natusan rett og slett skjerpa seg? Når vesla var bleiebarn, for 8 år siden, så var det natusan (og Nestlé) man skulle boikotte!
Tror jeg må oppdatere meg før lille kommer.

Synes egentlig pampers er blant de beste, for de er så tykke og gode. Men nå kjøper jeg heller softstyle. Neutral sine er alt for tynne. Prøver å bruke våtservietter bare ved bæsj (og på tur), ellers holder det med tørre kluter og vann, som mepore. Men er kjekt med våtservietter til ansikt og hender også. :)

Har natusan rett og slett skjerpa seg? Når vesla var bleiebarn, for 8 år siden, så var det natusan (og Nestlé) man skulle boikotte!
Tror jeg må oppdatere meg før lille kommer.
Mye forandrer seg vell...tror jeg boikottet natusan for 9-10år siden jeg også :p

Synes egentlig pampers er blant de beste, for de er så tykke og gode. Men nå kjøper jeg heller softstyle. Neutral sine er alt for tynne. Prøver å bruke våtservietter bare ved bæsj (og på tur), ellers holder det med tørre kluter og vann, som mepore. Men er kjekt med våtservietter til ansikt og hender også. :)
Vet ikke hva som fungerer best jeg,har ikke prøvd noe enda da baby ikke er kommet :) men har både fått neutral,natusan og en til jeg ikke husker navnet på spm prøvepakker :) tror faktisk pampers er en også...

Mye forandrer seg vell...tror jeg boikottet natusan for 9-10år siden jeg også :p
Haha, ja, hva var grunnen nå igjen? Hormonforandrende stoffer? Og Nestlé var regnskogen eller barnearbeid eller noe? Husker jammen ikke.

Haha, ja, hva var grunnen nå igjen? Hormonforandrende stoffer? Og Nestlé var regnskogen eller barnearbeid eller noe? Husker jammen ikke.
Nei,det husker jeg ikke...men var sikkert noe slikt :p

Vet ikke hva som fungerer best jeg,har ikke prøvd noe enda da baby ikke er kommet :) men har både fått neutral,natusan og en til jeg ikke husker navnet på spm prøvepakker :) tror faktisk pampers er en også...
Da jeg ammet og hun var nyfødt synes jeg ikke det var behov for våtservietter i det hele tatt. Brukte bare mepore og vann. Men når ungen blir litt større og spiser andre ting... ;) Litt annen konsistens som krever litt hardere skyts. Tror jeg ville gått for neutral sine om du vil ha våtservietter i tillegg, når baby er liten.

Disse og lignende er supre.
ImageUploadedByBV Forum1442821630.761249.jpg

:)

Da jeg ammet og hun var nyfødt synes jeg ikke det var behov for våtservietter i det hele tatt. Brukte bare mepore og vann. Men når ungen blir litt større og spiser andre ting... ;) Litt annen konsistens som krever litt hardere skyts. Tror jeg ville gått for neutral sine om du vil ha våtservietter i tillegg, når baby er liten.

Disse og lignende er supre.
Vis vedlegget 137089

:)
Husker jeg brukte noe alla disse når jenta var nyfødt også :) brukte ikke våtservietter på en god stund...har noen pakker Vidi liggende og en annen type :)

Syns det er rart at de i 2015, ikke klarer å lage de uten slike stoffer. Men det er jo snakk om penger og fortjeneste.

Jeg bruker den jentungen ikke reagerer på jeg. Ho reagerer på Neutral, Natusan, Pampers, FP +++ Så her er det kun Libero sine som gjelder..

Samme her. .
Andre våtservietter ble for grove til tuppa vår. Hun ble rød med en gang. Mens pampers er tettere vevd og dermed mykere

Med førstemann prøvde jeg faktisk våtserviettene selv jeg! Har selv veldig sensitiv hud og mange av typene svidde faktisk enormt mye hvis jeg vasket meg nedentil :O
Begynte med sebamed sine, men han reagerte med utslett, så endte opp med libero den gangen!
Husker den fra xtra gjorde det godt i tester den gangen - svidde som fy uansett hvor på huden den ble brukt. Og DA bruker jeg ikke det på huden til en baby!!

Pampers har vært værsting i flere år. Husker jeg kjøpte før jeg leste test og valgte denne fordi det stod sensitive på...Jadda. Ble kastet fort!

Disse våtserviettene er bare piss, syns jeg. Hjemme bruker jeg bare tørre engangsservietter og vann, mens på tur uten tilgang til det bruker jeg Natusan sine våtservietter. Liker det ikke, men...
De er jo så dynka i såpe og enkelte våtservietter stinker.

Bruker Natusan, har brukt libero etpar ganger når jeg ikke har funnet natusan sine, men nå blir det Neutral :)

Back
Topp