Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye forandrer seg vell...tror jeg boikottet natusan for 9-10år siden jeg ogsåHar natusan rett og slett skjerpa seg? Når vesla var bleiebarn, for 8 år siden, så var det natusan (og Nestlé) man skulle boikotte!
Tror jeg må oppdatere meg før lille kommer.
Vet ikke hva som fungerer best jeg,har ikke prøvd noe enda da baby ikke er kommetSynes egentlig pampers er blant de beste, for de er så tykke og gode. Men nå kjøper jeg heller softstyle. Neutral sine er alt for tynne. Prøver å bruke våtservietter bare ved bæsj (og på tur), ellers holder det med tørre kluter og vann, som mepore. Men er kjekt med våtservietter til ansikt og hender også.![]()
Haha, ja, hva var grunnen nå igjen? Hormonforandrende stoffer? Og Nestlé var regnskogen eller barnearbeid eller noe? Husker jammen ikke.Mye forandrer seg vell...tror jeg boikottet natusan for 9-10år siden jeg også![]()
Nei,det husker jeg ikke...men var sikkert noe sliktHaha, ja, hva var grunnen nå igjen? Hormonforandrende stoffer? Og Nestlé var regnskogen eller barnearbeid eller noe? Husker jammen ikke.
Da jeg ammet og hun var nyfødt synes jeg ikke det var behov for våtservietter i det hele tatt. Brukte bare mepore og vann. Men når ungen blir litt større og spiser andre ting...Vet ikke hva som fungerer best jeg,har ikke prøvd noe enda da baby ikke er kommetmen har både fått neutral,natusan og en til jeg ikke husker navnet på spm prøvepakker
tror faktisk pampers er en også...
Husker jeg brukte noe alla disse når jenta var nyfødt ogsåDa jeg ammet og hun var nyfødt synes jeg ikke det var behov for våtservietter i det hele tatt. Brukte bare mepore og vann. Men når ungen blir litt større og spiser andre ting...Litt annen konsistens som krever litt hardere skyts. Tror jeg ville gått for neutral sine om du vil ha våtservietter i tillegg, når baby er liten.
Disse og lignende er supre.
Vis vedlegget 137089
![]()
Samme her. .Synes egentlig pampers er blant de beste, for de er så tykke og gode. Men nå kjøper jeg heller softstyle. Neutral sine er alt for tynne. Prøver å bruke våtservietter bare ved bæsj (og på tur), ellers holder det med tørre kluter og vann, som mepore. Men er kjekt med våtservietter til ansikt og hender også.![]()