Pampers lukter vondt?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Vi bruker vanligvis Remableier, men sambo, som aldri handler til vanlig, kjøpte Pampers siden jeg ikke spesifiserte.
Det lukter helt forj***** straks det kommer litt fuktighet i dem, nesten som en kjemisk lukt? Er det bare meg som er fintfølende?

Jeg er av samme mening.

Pampers stinka blæh! Og va helt forferdeli å bruke på min gutt.
Han fikk store sår i stumpen av de. Brukte de kun på sykehuset etter fødsel.
Når vi kom heim brukte vi kun libero. Luktet ikke stygt og gutten min slapp unna sår.

Ja de stinker.

Her er det det eneste gutten vår kan bruke, så jeg må bare venne meg til det. Men synes de BABYDRY er bedre enn Active FIT i forhold ti lukt.

De andre har brukt Libero

Enig, stinker!

Vel nå er det snart tre år siden vi prøvde litt etter fødsel men aldri aldri igjen! Stinket og ga et forferdelig bleieutslett som om bleiene med noe inni ga en kjemisk reaksjon som etset vekk huden! :-o

Pampersbleier er grusomme! Trodde alltid jentene var dårlig i magen de gangene vi brukte det, men neida. Var bleiene som stinka!

Vi bruker vanligvis Remableier, men sambo, som aldri handler til vanlig, kjøpte Pampers siden jeg ikke spesifiserte.
Det lukter helt forj***** straks det kommer litt fuktighet i dem, nesten som en kjemisk lukt? Er det bare meg som er fintfølende?
Har ikke det problemet, men vet om mange som har det.

Det kommer faktisk an på barnet. Tro det eller ei. Vi brukte pampers. Lukter aldri vondt. Men opplevde i barnehagen at med noen barn luktet de bleiene vondt. :-) men sånn er det med alle bleier synes jeg.
De forskjellige slagene fungerer til forskjellige barn.

Man må bare finne de som passer ditt barn :-)

Har prøvd de på sønnen min en gang og de luktet vondt ja :o

de lukta sur lim da eg prøvde pampers på gutta da de va nyfødte + eg fikk såre fingertupper av de ;-P

Back
Topp