Pampers/Libero??

cao

Forelsket i forumet
Hvilke bleier liker dere best av Pampers og Libero og hvorfor?
Vi brukte bare pampers som baby og når han har blitt stor nok til up&go gikk vi over til libero.
Så har jeg hørt at pampers er best på guttene som baby og libero er best på jenter som baby, stemmer dette noen som har erfaring med det?
Lurer på om vi skal hamstre litt bleier...

Jeg prøvde litt pampers da guttungen var baby, men likte den aldri. Gikk tilbake til Libero. Prøvde også de nye pampers som er nå i en buzzador kampanje, men likte heller ikke nå og Libero kom tilbake i skuffene.

Så begge mine bruker Libero, nr 6 og 7 i trusebleier og samme str i tapebleier om natten og i barnehage.

Vet ikke helt hvorfor jeg ikke likte Pampers, det er jo 2 år siden jeg prøvde pampers! Liker libero best [:)]
Men sønnen som skal slutte med bleie bruke landlord bleiene, synes de er veldig gode [;)]

Her holder vi oss til Libero, har prøvd pampers gjennom buzzador og likte dei IKKE! Bleia klista seg til rumpa, det lukta grusomt med en gang det kom tiss i bleia[:'(] Og med en gang det kom tiss ble bleia stooor, ble som en stor klump. Syns Libero suger bedre til seg[:)]

Ja, bleia er tynn og lett. Men liker den ikke.
Eneste positive er at den tar liten plass i stelleveska[8D]

Min lille tuppe er snart 8 uker, og jeg har kjøpt begge merkene for å teste hvilken som fungerer best på henne.
Jeg liker Pampers best, fordi den er tynnere og smidigere, og fordi det blir fort tisslukt når hun bruker Libero.
Hun er stor for alderen, og vi bruker str 3 nå. Må hamstre litt før nyttår i tilfelle det blir slutt på bleiekrigen..
Da tror jeg at jeg kjøper inn endel i str 3 og 4, og så kansje noen trusebleiepakker også, men der vet jeg ikke hvilken som er best..

Sverger til Libero. Pampers får han utslett av og syns det lukta ekkelt bare det kom litt tiss i bleia. 

Prøvde pampers først her.. Men tror at det er noe med formen på dem som ikke passer til jenta mi sin kropp.:P
Prøvde og nylig de nye pamper ekstratynne.. shit syntes jeg.. :) 

Så libero er best her.

Back
Topp