Pampers ellet libero???

Svanefruen

Er så lykkelig!!!! :)
Oktoberskatter 2014
Hvilket merke skal jeg velge :) har null erfaring, så tips?

Følger denne!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvilket merke skal jeg velge :) har null erfaring, så tips?

Kjøp en pk av hver [emoji6] selv foretrakk jeg pampers til jenta mi gikk over til str 3/4 i bleier. Da var libero og rema 1000 bleiene bedre

Venter lillesøster 5.Oktober

Har fått anbefalt pampers av alle mine venninner til de nyfødte, så heller gå over til libero når babyen blir litt større, så slik blir det her i huset :)

Her vil du få ca 50/50 i respons. Veldig individuelt hva folk foretrekker. Vi har kun brukt pampers på jenta vår, men vet om vel så mange som sverger til libero. Du får prøve deg fram :)

Jeg byttet mellom pampers og libero.

Det kommer jo an på rumpa til ungen, hvor mye som kommer ut og diverse.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Brukte begge sist, brukte pampers om natta, da han tisse gjennom libero. Kjøper nok inn begge deler denne gangen og, so får eg sjå ka eg liker best ;)

Ipaden min <3

Aldri likt pampers,lakk igjennom hver gang eg prøve de. Brukte libero før vi gikk over til coop sine. Jobber i b.hage å ser de som bruker pampers har full bleie etter å tisset 2 ganger gjerne i motsetning til libero

Sent from my iPad using BV Forum

Som det ble skrevet opp her, det er forskjellig fra en baby til annen og hva som passer bedre for. Da må man nesten prøve begge for å finne ut hvilken type som passer med babyen sin:).

Med første mann brukte vi pampers fram til han var ca.1,5 år, da byttet vi til rema og libero pga lekkasje. Nå vet jeg ikke om det er noe forskjell mellom gutt baby og jente, men får jeg prøve begge siden vi venter jente denne gangen:)

Hører mye forskjellig. Har allerede fått en del gratis libero og pampers. Får nok bare prøve oss frem :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk Pampers på sykehuset med førstemann, men jeg syntes ikke de var noe særlig da de blir litt fuktige på utsiden.
Eneste som funka på han var Libero, hadde sjelden uhell med de.

Libero! Synes pampers ble fuktig gjennom, og lisja fikk utslett av de. Etterhvert som hun ble eldre gikk vi over til å kombinere Libero og Rema 1000.

Brukte Pampers i prematurbleier + str 1, så gjekk me øve t Libero fram t ho begynt på str 4, då gjekk me øve t Rema 1000.

Jeg endte opp med libero, så får jeg se :D kanskje jeg må ta begge sortene... Men libero har 3-6 kg (pampers hadde bare 2-5 der jeg var), å siden jeg vet at mini etter all sannsynlighet blir mellom 4-5 kg, så :)

Tusen takk for alle svar :D

Vi var veldig fornøyd med libero til førstemann.. Men vi får se da, ikke sikkert utfallet blir d samme denne gangen ;)

Libero i starten!
Prøvde begge deler sist, men det nettet inni nyfødtpampersene klebet seg fast i huden til lille så han ble supersår, så ut som han hadde satt seg på en glovarm rist flere dager hver gang han hadde brukt pampers, og det var et himla styr med smøring og alt mulig før huden grodde.
Når han ble litt større (passet i pampersstørrelsene uten nett) syns vi de fungerte best, så mot slutten av bleieperioden (2-3 år) var libero best igjen.

Så begge deler her, hver til sitt bruk :)

Sverger til Libero pga bleiene til Pampers lukter fort urin, fuktig og ga utslett til datteren min. Og ikke bare det, men syns det lukter kjemikalier av Pampers . God erfaring med Libero :)

Tror vi skal prøve oss litt frem når lillegutt kommer, men har kjøpt et par pakker med pampers. Rett og slett for å ha noen bleier klare til vi kommer hjem fra sykehuset ;)

Nå er det over to år tiden jenta sluttet med bleier, men jeg mener å huske at jeg syns pampers sine var mykere, dermed brukte vi mye av de på dagtid når jeg kunne bytte oftere (eller det var lettere å holde kontroll) Da kunne hun litt lettere bevege seg.

Også brukte vi libero sine om natten og når vi dro ut av huset, sånn i byen eller reiste eller noe lignende. Da var jeg mer sikker på at hun ikke tisset igjennom.

Kjente aldri noe lukt og jeg tror at når rakettbæsjene (Det er bare å glede seg til) var over så kom det aldri noe utenfor. Men nå tror jeg det er noe annet med gutt. For det første er han jo større der nede og det er viktig at dingsen ligger rett vei.

Vi prøvde heller aldri noen andre bleiemerker enn pampers og libero uten at jeg vet hvorfor.

Back
Topp