Pampers eller Libero?

sommergull

Andre møte med forumet
Hvilket merke foretrekker dere til de minste? (under 1/2år) Jeg får ikke bestemt meg. Synes pampers virker mest behagelig, men at libero absorberer litt bedre.Vet ikke om dette stemmer men.... Tar gjerne imot tips om andre merker også.

Den gamle libero kunne vel absorbere mer.. men nå lager de like tynne men litt stivere bleier enn Pampers og den effekten er vekk.

Pampers er mykere for de aller minste syns jeg. 

Vi brukte pampers de første 4-5 ukene, så gikk vi over på libero.. pampers ble vått tvers igjennom her..

her i huset har vi brukt kun libero... jeg klarer ikke lukta av pampers når ungen tisser i den.
men sånn ellers så syns jeg libero absorberer mer også, mens pampers sine er mykere.

Jeg synes pampers er best. Kjøpte Libero et par ganger da jenten min var noen mnd gammel. Hver gang lakk det alle veier.. Ene gangen da jeg tok henne opp fra bilsete var hun blitt full i bæsj på hele kroppen. Det var absolutt siste gangen jeg tok på henne en libero bleie.

Jeg har opplevd lekasje med begge bleiene, og det er IKKE fordi at de blir skiftet sjelden....

Da hun var under året var det kun Libero som funka. Hun fikk bleieutslett av Pampers.

Bruker pampers til mini. Libero er så klumpete også får han merker rundt lårene av dem.

Back
Topp