Pampers eller Libero?

DoNo

Gift med forumet
Pampers er helt klart min favoritt i str. 1, men hvem er best i str. 2?

Synes libero sine var veldig tykke og stive. Sånn i nr. 2 og?

Libero 2 er veldig bra!! :) mye mykere enn ener bleiene. For de er helt hjæv...!

jeg har brukt libero på begge de to andre, men Benjamin har blitt rød av de, så har nå sverget til pampers. og synst faktisk de er bedre enn Libero nr 2. de sitter mye bedre rundt rompen hans. har svart libero på andre spm som har vært her inne, men har altså nå ombestemt meg[8D]

Eg og likte best pampers 1 bleiene, men pampers 2 bleiene syns eg luktar neglelakkfjerner :( Ush! Så her e det Libero i nr 2. Dei er litt meir klumpne, men ikkje så stive at det gjer noko. Pampers e veldig mjuke, men blir veldig fort "fulle" av tiss...

ORIGINAL: MiniPuselabb

Libero 2 er veldig bra!! :) mye mykere enn ener bleiene. For de er helt hjæv...!

Sign. men liker best Pampers.

ORIGINAL: Lollos

Her går det kun i Libero og det fungerer veldig bra :)

syns pampers sine lukter kjemikalier når småen tisser i de... derfor liker jeg libro sine best, men på mykhet er pampers best

pampers [:D]

Her går det kun i Pampers. Prøvde Libero, men følte eg kunne prøvd å brette ei papplate rundt baken hennar... Så her blir det PAMPERS!!! [:D] 

ORIGINAL: nancy drew

syns pampers sine lukter kjemikalier når småen tisser i de... derfor liker jeg libro sine best, men på mykhet er pampers best

helt enig. lukter veldig rart av pampers sine, men er jo helt klart mykest. dilemma!

vi brukte pampers, men måtte bytte til libero fordi hun fikk bleieutslett av pampers. Liker begge jeg. Libero er litt tykkere- så jeg tenker at de kanskje holder tiss litt bedre?[:-] Er fornøyd med Libero iallefall[:D]

i str 2 foretrekker vi pampers- grunnet libero var for stram rundt livet rett å slett,
å i nr 3 går begge merkene helt greit

Back
Topp