pampers eller libero

har handlet libero, kun fordi de er uten lotion.
men så har jeg ingen erfaring.. så får se hva vi bruker etter at den lille er født..

Vi brukte libero 1 først, men nå bruker vi pampers 1. Synes egentlig at de begge er like gode, men vi gikk over til pampers da libero 1 er for liten nå og libero 2 er for stor. Pampers er helt perfekt i den str han er nå[:D] (de er større enn libero 1)

Pampers. Syns Libero er for stive og klumpete. Pampers-bleiene er så myke og tynne, syns de virker mer behagelig å ha på

Vi bruker libero.

Pampers.. Synes de virker mykere enn libero..

Pampers helt klart! Har testet ut Libero og men likte ikke de, stive, klumpete og følte de ikke absorberte like godt som Pampers sine. Men er nok smak og behag [;)]

Pampers.. men de er mye dyrere[:'(]

jeg liker ikke pampers sine! de ble altfor store for Alida og i tillegg tisset hun rett gjennom dem. libero nr 2 er ikke like stive som 1-ern! men nå bruker hun nr 1 enda da. hun er snart en måned og bruker fortsatt nr 1 :)

Libero på begge to - kjempefornøyd! [:D]

Bruker Pampers sine, har prøvd Libero sine, men synes de var for "tunge og harde"

libero her. Ikke noe problem på noen av barna våre[:)]

libero på begge unga her i gården.
brukte pampers til å starte med på første ungen men var ikke fornøyd med de, så gikk over til libero og de funket godt :)

ORIGINAL: Delirious

Pampers. Syns Libero er for stive og klumpete. Pampers-bleiene er så myke og tynne, syns de virker mer behagelig å ha på

Samme her [:D]
Jobber i barnehage og får helt VONDT når jeg må ha på en unge Libero...jeg takler ikke Libero, finnes ikke mer formløst og stivt å ha på ett barn...bæææh... [:'(]

Brukte først pampers og så kjøpte vi libero. Men synes de e så harde og stive, så når vi har brukt opp pakkene blir det nok pampers igjen.

Jeg begynte med pampers fordi de er mykere, men har gått over til libero, fordi Mathias ikke blir fullt så sår av dem.. [&:] Hadde ikke noen tro på dette, da andre sa det med sårhet, men det stemmer i hvert fall hos oss...

Libero - først og fremst på grunn av prisen (her er Kiwi nærmeste butikk), går ganske mange bleier i døgnet!

ORIGINAL: catwom1

Libero. den blir ikke så tung som pampers sine. å han griner ikke me en gang det er kommet et lite spor i libero sine, det gjorde han med pampers sine. smak og behag

Her også[:)]

Back
Topp