pampers eller libero

ORIGINAL: Charliemor83

Her bruker vi pampers. Syns de er mye bedre enn libero, da de er så harde...

Samme her [:)]

Samme her, pampers absorberer mye bedre også. Kjøpte "desverre" 12 liberopakker på tilbud da jeg var høygravid, men utover det kommer vi kun til å kjøpe pampers.

Samme her... vi brukte libero, men han fikk så gangsår av de, så da bruker jeg heller litt mere penger på en behagelig bleie :)
Lettere å kjenne om de er våte også :)

ORIGINAL: Una84

Samme her [:)]

samme her

Brukte Pampers sine newborn-bleier, for de Libero har i newborn var fryktelig stive og tykke, sikkert ubehagelig å ha på. Men nå er vi over på minibleier (str. 2) og da er det Libero, synes det var noe heeelt annet med de enn de minste. Ganske stor prisforskjell på Pampers og Libero også.

Bruker Pampers nå. Syns de er mye tynnere og virker behageligere for han, er dessuten myyye enklere å sjekke om han har tissa.
Men nå går vi over til tøybleier, så får heller Pampersen være kriseløsning.

Libero[:)]

Brukte pampers 1 og 2, nå bruker vi libero 3.

ORIGINAL: crispus

libro...føler pampers henger seg bare fast og han blir sår av det!! men nå er vi på str 2, og er kjempe fornøyd med libro der!!

heilt enig, satt jo fast i baken når ho hadde bæsja, bruker libero her nr 2 og 3 om natta

ORIGINAL: siljegulli

Libero[:)]

Pampers til begge to, synes de er tynnere og sitter bedre på, men har ingenting imot Libero heller. [:)]

Pampers---libero sine er så tykke....stakars dem små som må ha det der mellom beina....har en på 1,5 år også..pampers sine gir mye større rom for bevegelse....;-)

Bruker begge to [:)]
Ikke samtidig da [;)]

pampers[:)]

Brukte Pampers 1 og 2, nå er vi gått over til Libero 3... [;)]

Pampers bruker lotion i bleiene sine når man kommer til størrelse 3 og oppover... [:'(]
Det skal ikke på den sarte babyhuden til min datter...

Her bytter vi litt på. Brukte Pampers først, er nå over på Libero nr 2. Kommer litt an på hvilken passform som passer best, og hvilken butikk jeg handler i.

Er fremdeles på pampers 1 vi, synest libero 1 er så stor eg..

forresten pampers 1 koster 19 kr på Rema og 39 kr på Mega[:@] litt vel stor prisforskjell..

Back
Topp