Pampers bleier

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
Da har jeg prøvd pampers på Alexandra... Hun hadde tisset kjempe mye og den var ikke fuktig utenpå en gang[:)] Men det var Libro Newborn bleia. Så det blir Pampers her..

ORIGINAL: Tusull

Jepps kommer til å bytte så fort jeg er tom for libero bleiene jeg har liggans.. Får heller bytte ofte.. [;)]

Jeg har en del Libro Newborn bleier igjen her også... Tror jeg skal kaste dem.. Er ikke så kult at det lukter tiss av henne dønget rundt.. Også blir det luktenes tiss i vogga hennes... Pampers er nr.1..

ORIGINAL: WencheR

Jepps kommer til å bytte så fort jeg er tom for libero bleiene jeg har liggans.. Får heller bytte ofte.. [;)]

Jeg har en del Libro Newborn bleier igjen her også... Tror jeg skal kaste dem.. Er ikke så kult at det lukter tiss av henne dønget rundt.. Også blir det luktenes tiss i vogga hennes... Pampers er nr.1..

Kjenner ikke noe til tisse lukta, men irriterer meg over lekkasjen.. jeg har nok av klær å vaske fra før av jeg...
Har masse newborn bleier jeg å, får gi de bort til tantebarnet mitt så hu kan ha til dukkene sine.. [;)] 

Hehehe[:)][:)] Da blir hun nok glad... Da slipper hun lekkasje ihverfall[:D][:D] Er synd at de lekker ass.. Dårlige greier det der.. Rart at dem produserer bleier som lekker.. Trodde man hadde på bleie for og unngå sånt jeg[8|] 

ORIGINAL: Eden

Har ingen problemer med lekkasje på libero vi. [:)]

Signerer

Vi bruker også pampers, og fortsetter nok med det. [:)] Eneste som irriterer meg er at de som de hadde på sykehuset var det sånn stripe på foran som en kunne se om de hadde tisset på seg uten å måtte ta av bleia. En gul stripe som ble grønn hvis det er blitt tisset i den. Men de som vi kjøper i butikken er det ikke sånn stripe på. [8|] Er jo akkurat samme bleiene.....

Back
Topp