pampers 3'er bleier

• Trådstarter Trådstarter ebbi
  • Opprettet Opprettet
E

ebbi

Guest
3 forskjellige typer? hvilken en bruker dere?[8|]
den orange?
den lilla?
den som er 4 til 7 kg? grønn pakke!

Like forvirret hver gang eg skal kjøpe bleier....men nå bruker vi den lilla... sist brukte vi oransje, tror ikkje eg har merket noen forskjell på dem... står 4-9kg ...

Kjøper på rimi (3 for 4) og der selger de de bleiene som er blå rundt kantene...

Har egentlig brukt den gule som heter New Baby 3. Men en dag var de utsolgt, og da kjøpte jeg den lilla pakken Active Fit #, hvor det er sesam stasjon figur på bleien. Merket ingen forskjell......

jeg bruker active fit 3.. den blå rundt med sesam stasjon på. jeg ELSKER den. Endelig en bleie som d ikke tyter ut på siden ved bena.

har brukt den lilla.. eneste de hadde på rema da jeg handlet der sist..

jeg bruker active fit 3.. den blå rundt med sesam stasjon på. jeg ELSKER den. Endelig en bleie som d ikke tyter ut på siden ved bena.

Der eg handler har de bare hatt de gule(new baby) men kanskje eg skal prøve den lille siden vi sliter litt med at det tuter ut med beina når han bæsjer. Men nå bæsjer han såpass sjelden at det kommer noen veldige ladninger når det først kommer. Ikke sikkert det er noen bleier som holder på det. Men er jo verdt forsøket ihvertfall[;)]

Kjøpte den gule først fordi det var kun den de hadde på rema'en med meg, men gangen etter ble det den lilla i en annen butikk. Syns ikke det var noen annen forskjell enn prisen jeg (24 for gul og 49 for lilla).

Bruker den gule, New Baby. Syns ikke det er no annen forskjell på bleiene enn prisen.

Back
Topp