oslojente1980 Forumet er livet VIP 5 Sep 2007 #1 Er du gravid?? Jeg har ikke vært så mye her da jeg ikke har fått nett før nå. Skjønner at jeg har gått glipp av noe [:D]. Grattis[:)]
Er du gravid?? Jeg har ikke vært så mye her da jeg ikke har fått nett før nå. Skjønner at jeg har gått glipp av noe [:D]. Grattis[:)]