Palmesøndagskravla

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Halv åtte kom det en liten tass opp i senga vår, han hadde vært snill med Ida sa han, og hatt igjen døra til rommet deres da han kom, så Ida kunne sove lenger [:)] Han har en spesiell morgenrutine når han kommer om morran, han skal nemlig ligge oppå meg og kose, også mjauer han når han vil koses mer, hahaha! Noen som sa kosegutt? [;)]
Ute pissregner det, det er jo trøndersk påskevær, må vite. Sambo har avtalt med familien sin at de skal på grilling ute (mhm, grilling i pissregn!), men jeg tror han skal få dra alene. Ryggen min gidder ikke gå i ulendt terreng, og sitte på bakken over lengre tid. Da kommer jeg meg jo aldri opp igjen. Så jeg blir hjemme og hekler, og iser ned ryggen.
Vi skal også finne på noe med de oppe i dag, det blir koselig! [:)]

Ha en finfin dag! [:)]

God morgen!

Jeg våknet 8.36 [:D] Når gjorde jeg det sist da??? Husker ikke så langt tilbake. Petter og Maiken har nemlig reist på hytta til svigers, så jeg KOSER meg helt alene hjemme. LUXUS!!! Det eneste er at jeg har hatt en heftig runde forkjølelse. Er på bedringens vei, men smaker fortsatt ikke noe, så nå sitter jeg og inntar en kopp kaffe uten å smake en dritt. Kjekt [8D][:)]

Ute er det litt dis, men ålreit vær og 10 grader. Deilig med vår!!!

Planene idag er å rydde mer - Maiken skal flytte inn på nytt stort jenterom når hun kommer tilbake, så jeg skal ommøblere og ordne litt der. Skal også trene om senteret er oppe, og gå meg en tur ute [:)] Jeg skal ordne litt i hagen, og besøke Matiasgutten. Kanskje jeg også drar til foreldrene mine (selvom de ikke er hjemme) og tar meg et laaaangt bad i badekaret der <3

Hvor deilig er det vel ikke bare å være seg selv!?!?!?!?!? [:D]

God bedring med ryggen skrållan - dette har sittet lenge i! Sikker på at det er betennelse dette kommer av? Prøvd naprapat?????

Og ha en finfin palmesøndag alle andre [:D] (ja dere også da skrållan [;)])

Åååå, så deilig å bare være alene Kvitre! [:D] KOS DEG!!!! [:D]

Har sittet i en stund dette ja... kan jo så klart være mer enn betennelse, men jeg har faktisk hatt gode dager innimellom og vært på bedringens vei. Men så har jeg jo jobba, og da blitt litt verre igjen. I går var jeg nok dum, burde ikke jobba 6 timer altså, det kjenner jeg i dag... Har ikke prøvd naprapat enda nei, tenkte å vente til over påske (jeg har fri hele påska, gubben og, så jeg får litt tid og mulighet til å være ego og pleie meg selv), og se hvordan det ligger an da. Ene instruktøren på treningssenteret (Gøril fra fjorårets 71 grader nord, om du så det) er naprapat, så jeg tenkte å høre litt med henne om hun hadde noen tips til meg [:)]

Back
Topp