Palmeolje i NAN ?

Babi

Elsker forumet
Januarskatter 2015
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
ImageUploadedByBV Forum1423824160.381092.jpg
Her har vi altså lest innholdet i pakken... Ble skeptisk med en gang. Dessuten inneholder den laktose, noen tips til laktosefri alternativ? Jeg ammer men pga lite melk må jeg gi tilskudd til gutten min på 3 uker da han har enorm matlyst.

Oi det var jeg ikke klar over... Da får vk bruke opp det vi har og kjøpe noe annet neste gang...

Her har vi altså lest innholdet i pakken... Ble skeptisk med en gang. Dessuten inneholder den laktose, noen tips til laktosefri alternativ? Jeg ammer men pga lite melk må jeg gi tilskudd til gutten min på 3 uker da han har enorm matlyst.
jeg må spørre hvilke holde punkter har du for lite melk?
er det "mangel på spreng" ofte amming eller lav vektoppgang?
hilsen ammehjelper.

jeg må spørre hvilke holde punkter har du for lite melk?
er det "mangel på spreng" ofte amming eller lav vektoppgang?
hilsen ammehjelper.
Jeg er operert i brystet i 2009 så jordmor mente det kan være grunnen. Ellers prøver jeg å gi han mest mulig morsmelk men føler jeg ikke har nok :( har også prøvd å pumpe og det er visse tider på døgnet det kommer nesten ingenting. Ellers legger han godt på seg så han får i seg nok næring :)

Jeg er operert i brystet i 2009 så jordmor mente det kan være grunnen. Ellers prøver jeg å gi han mest mulig morsmelk men føler jeg ikke har nok :( har også prøvd å pumpe og det er visse tider på døgnet det kommer nesten ingenting. Ellers legger han godt på seg så han får i seg nok næring :)
om han legger godt på seg så har du nok melk!
en god vektoppgang tilsier nok næring.
og husk han får ut mer enn hva du får ut med pumpen!
mangel på spreng eller "tomhetsfølelse" er ikke lik lite eller ingen melk.
sså lenge din sønn virker fornøyd, og han vokser. (les vekt, lengde og hodemål)- så får han nok. :-) og ikke blir redd når han begynner å be om mer mat. forsøk å slappe av.

Back
Topp