Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg må spørre hvilke holde punkter har du for lite melk?Her har vi altså lest innholdet i pakken... Ble skeptisk med en gang. Dessuten inneholder den laktose, noen tips til laktosefri alternativ? Jeg ammer men pga lite melk må jeg gi tilskudd til gutten min på 3 uker da han har enorm matlyst.
Jeg er operert i brystet i 2009 så jordmor mente det kan være grunnen. Ellers prøver jeg å gi han mest mulig morsmelk men føler jeg ikke har nok har også prøvd å pumpe og det er visse tider på døgnet det kommer nesten ingenting. Ellers legger han godt på seg så han får i seg nok næringjeg må spørre hvilke holde punkter har du for lite melk?
er det "mangel på spreng" ofte amming eller lav vektoppgang?
hilsen ammehjelper.
om han legger godt på seg så har du nok melk!Jeg er operert i brystet i 2009 så jordmor mente det kan være grunnen. Ellers prøver jeg å gi han mest mulig morsmelk men føler jeg ikke har nok har også prøvd å pumpe og det er visse tider på døgnet det kommer nesten ingenting. Ellers legger han godt på seg så han får i seg nok næring