Pakketips :)

tonjesm

Blir kjent med forumet
Er det noen som har fine pakketips til fødebagen? Vurdere å begynn sånn smått å pakke nå og vet ikke helt hva som bør være med ;p
Hvor stor bag pakket dere i? Mange?

Jeg savnet ørepropper :-P havnet på barsel pga keisersnitt og delte rom med ei som snorket!

Jeg pakker i en koffert som er medium str Mye kjekkere enn å rulle alt i en sekk/bag :cat:

Jeg har pakket i 2 vesker, fordi jeg hadde ikke stor nok bag. Føler ikke for å dra med koffert på føden heller :p (har bare sånn stor size) Sist gang låg jeg 6 netter, og hadde med alt for lite. Så nå vil jeg ha ei veske i bilen med reserveklær, for sikkerhetsskyld. Bor 3 t unna sykehuset, så er ikke bare å stikke hjemom å hente heller..
Det som ligger i den veska som skal være med inn, er foreløpig

3 bukser
3 løse overdeler/cardiganer
3 Ammesinglett
3 Ammebh'er
3 store truser
3 Sokker
Shampo, balsam, såpe
Tøfler
Melkeoppsamlere (med tips fra noen her inne)
Smokk til baby
To skift med babyklær
Teppe til baby
Lindrende spray til bruk nedentil når du skal på do (den ble mye brukt sist!!)
Drikkeflaske

Og har lagt ei liste øverst som må pakkes nedi når vi drar:
Medisin
Toalettmappe
Kamera
Ladere
Mobil
Pengebok

Kommer helt sikkert på mere jeg putter i... Vet noen røsker med seg ost og skinke horn fra fryseren i dét de kjører. Det høres litt godt ut da, må bare bake de først...... ;)

Mannens tøfler. Hovnet opp så fryktelig i beina etterpå. Hadde også keisersnitt, dette var i 2014.

Unødvendig med magasiner, godis, og tynne klær.

Skal føde på Ahus igjen og der er det ikke besøksrom. Man må sitte blandt andre syke midt i motorveien av folk.
Så jeg pakker fine ammevennlige pysjer og fin morgenkåpe.

Jeg har pakket i 2 vesker, fordi jeg hadde ikke stor nok bag. Føler ikke for å dra med koffert på føden heller :p (har bare sånn stor size) Sist gang låg jeg 6 netter, og hadde med alt for lite. Så nå vil jeg ha ei veske i bilen med reserveklær, for sikkerhetsskyld. Bor 3 t unna sykehuset, så er ikke bare å stikke hjemom å hente heller..
Det som ligger i den veska som skal være med inn, er foreløpig

3 bukser
3 løse overdeler/cardiganer
3 Ammesinglett
3 Ammebh'er
3 store truser
3 Sokker
Shampo, balsam, såpe
Tøfler
Melkeoppsamlere (med tips fra noen her inne)
Smokk til baby
To skift med babyklær
Teppe til baby
Lindrende spray til bruk nedentil når du skal på do (den ble mye brukt sist!!)
Drikkeflaske

Og har lagt ei liste øverst som må pakkes nedi når vi drar:
Medisin
Toalettmappe
Kamera
Ladere
Mobil
Pengebok

Kommer helt sikkert på mere jeg putter i... Vet noen røsker med seg ost og skinke horn fra fryseren i dét de kjører. Det høres litt godt ut da, må bare bake de først...... ;)

Lindrende spray? Hva er det?

Ok, da er det jo ikke noe stress. Noe annet derfra det er verdt å bestille samtidig?
Hm, har hørt bra ting om Pai skincare og ser de har mye baby/mor-produkter fra Skinlove, men ikke hørt noe erfaring utover den bottom sprayen desverre..

Ser at de selger denne sprayen på iherb også til 106kr :-) bestilte akkurat jeg også. Har også nipple buttern fra samme merke. Ikke prøvd noen av produktene tidligere :)

Back
Topp