Pakker til julekalender

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Hva har dere planlagt å ha i kalenderen til barna?
Datteren min er 5 år

Lypsyl(sånne små bokser, hun har helt dilla)
plastelina
tåteflaske til dukka
Blokkfløyte
Liten notatbok til tegning
Bokstaver til døra
Dropseske
Eventyrsjokolade
Truser
Hårklemmer
Lekeveske

Tenkte kanskje en dropseske eller en liten sjokolade på lørdagene. Og så tenkte jeg å kjøpe noen sett fra IKEA og lekemuffins som jeg kan dele opp over mange dager. Kooselig =D

Nå har ikke jeg jente, men tenker jeg fort kunne funnet på litt hårpynt, sokker armebånd osv. Ellers er såpebobler, miniatyrspill/reisespill, refleks, sjokolade (til lørdagene), tegnesaker greie tips.

her blir det litt barbietilbehør,litt smågodt til lørdager, klistremerker, tegnesaker, hobbybøker, hobbyting, pepperkakeformer (den dagen baker vi pepperkaker) ting vi skal pynte peperskakehus med (den dagen vi pynter det) og litt småting som jeg kommer over petshopdyr etrc

Jeg syns at mange jeg kjenner gir alt for fine gaver i pakkekalenderen. Det er jo på juleaften gavene skal gis!

Hos oss pleier vi å ha mandariner, nøtter og småting til skolen. Sunt og praktist :) Min erfaring er at barna syns det er gøy sålenge det er pakka inn.

Jeg har kjøpt

spenner
prompepute, det er visst hysterisk morsomt ;)
1. desember, har jeg putta en sjokolade kalender, så har hu den resten av advendstida
klistremerker
litt godis til lørdagene
såpebobler
ring
penal med farger i

Kjøper flerpakn med truser og pakker inn en og en..  Samme med sokker.. Rosiner, refleks, snopeting i helgene, små såper, lipsyler, billige armband o.l, klemmer, og hårstrikker o.l.. 
Jeg kjøper det meste på nille og europris jeg..! 

Back
Topp