Pakker til ferietur

Nufletufsa

Forumet er livet
Nå er det en uke til vi drar på ferie, og jeg er begynt så smått å pakke. Skriver alltid lister over hva vi trenger å ha med, og haker av etter hvert som det er kommet i kofferten. Blir likevel alltid like overrasket over hvor mye vi trenger å ha med oss;)

Lærer aldri!:p

Kjekt å glede seg til ferie, og telle ned på dager. Er alltid greit når en kan begynnne å pakke. Har ei venninne som også skriver liste. Må alltid le når vi er på ferie sammen, hun har også med seg så utrolig mye som jeg aldri hadde kommet på å ta med. Lykke til med pakkingen og listaxsmile5

Kjekt å glede seg til ferie, og telle ned på dager. Er alltid greit når en kan begynnne å pakke. Har ei venninne som også skriver liste. Må alltid le når vi er på ferie sammen, hun har også med seg så utrolig mye som jeg aldri hadde kommet på å ta med. Lykke til med pakkingen og listaxsmile5
Hehe.. takk for det:)

Bruker å lister når jeg pakker, pleier å pakke til meg pluss to barn så er en del å holde styr på :p Hadde aldri klart meg uten lister! :) Men jeg er en som pakker i siste liten da, det kunne jeg vært foruten :o Lykke til med pakkingen :)

Bruker å lister når jeg pakker, pleier å pakke til meg pluss to barn så er en del å holde styr på :p Hadde aldri klart meg uten lister! :) Men jeg er en som pakker i siste liten da, det kunne jeg vært foruten :o Lykke til med pakkingen :)
Nei, ikke jeg heller!:) Pleier egentlig være slik jeg også, men årets ferie krever planlegging, for det kommer til å gå i ett kjør i 3 uker, så ekstra viktig å vite at vi har fått med det som trengst:)

Lykke til! Jeg pakker også etter lister, syns det er veldig greit å ha oversikten skikkelig :)

Lurt med liste, fort gjort å glemme ting! Lykke til med pakking og god tur om en ukes tid:)

Jeg pakker for tre og litt for mannen, han pakker det meste for seg og for hunden og alt teknisk dill.

Men jeg vet ikke når vi drar eller hvor lenge vi blir borte, og har ikke begynt

Jeg pakker for tre og litt for mannen, han pakker det meste for seg og for hunden og alt teknisk dill.

Men jeg vet ikke når vi drar eller hvor lenge vi blir borte, og har ikke begynt
Vi drar vist i morgen.

Så jeg må lage lister og pakke i dag...

Vi drar vist i morgen.

Så jeg må lage lister og pakke i dag...
Shit! Streeess..

Nå er vi så og si ferdig pakket, og det er deilig!:) Avreise lørdags morgen:)

Shit! Streeess..

Nå er vi så og si ferdig pakket, og det er deilig!:) Avreise lørdags morgen:)
Liste er laget, og litt dill handlet, bikinitopp har jeg ikke, men det et ikke meldt slikt vær heller

Vi får pakke i kveld når ungene er i seng, for nå er det middag og så skal vi i bursdag. Sikkert vaske noe som må pakkes i morgen, og så kommer vi oss avsted utpå dagen en gang...

Liste er laget, og litt dill handlet, bikinitopp har jeg ikke, men det et ikke meldt slikt vær heller

Vi får pakke i kveld når ungene er i seng, for nå er det middag og så skal vi i bursdag. Sikkert vaske noe som må pakkes i morgen, og så kommer vi oss avsted utpå dagen en gang...
Hvor skal dere?

Hvor skal dere?
Til svigermor, så vi får vasket klær underveis.

Og jevnt og trutt til svigerfar. (ca 20 min mellom. Svigerfar har et par unger på alder med våre) En tur i hunderfossen.

Jeg har begynt å pakke nå. Vaskemaskina snart ferdig med t-skjorter, og skal vaske undertøy etterpå.

Det blir nok ferie i år også, men litt stress, mannen leter nå ettet hundens klo-klipper, for det trengs veldig men den var selvsagt ikke der man forventet å finne den... Typisk på en slik kveld.

Back
Topp