Pakker fra Sparkjøp

Helene...

Forumet er livet
Aldri handla i nettbutikken der før jeg, og det var jo så merkelige betalings og leveringsvalg. Kunne bare velge "leveres på døra" og "oppkrav". [8|]
Vil det da si at jeg må sitte her hjemme med kortet og vente på pakka? [:D] Merkelig kombinasjon synes jeg. Noen som har handla der før?

ORIGINAL: Ihne

Du må betale for å få ut pakka. hvis ikke jeg husker helt feil[8D]

Ja, så når dem kommer på døra må det jo bli litt upraktisk. Ofte vi ikke er hjemme...
Ordner seg nok. [:D]

ORIGINAL: thejohan

Oppkrav betyr jo at du betaler når du henter pakka på postkontoret.

Men jeg kunne jo ikke hente den på postkontoret, det er jo hele poenget mitt. [:D] Kunne bare få den på døra...

Også er det kjempe teit retur - du må betale for returen selv.. Betale for vekt og hele sulamitten.. Sku sende tilbake en pakke, kosta meg 150 kr...

Og så må du hente den i oppkrav ja, betale når du henter den..

ORIGINAL: Helene...

ORIGINAL: Ihne

Du må betale for å få ut pakka. hvis ikke jeg husker helt feil[8D]

Ja, så når dem kommer på døra må det jo bli litt upraktisk. Ofte vi ikke er hjemme...
Ordner seg nok. [:D]

sorry.. så nå at den bare kunne leveres på døra..

Hehe. Det går bra. Merkelig opplegg...

ORIGINAL: nurkeklar

Også er det kjempe teit retur - du må betale for returen selv.. Betale for vekt og hele sulamitten.. Sku sende tilbake en pakke, kosta meg 150 kr...

Og så må du hente den i oppkrav ja, betale når du henter den..

Usj! Da får vi inderlig håpe at den ulla passer. Ellerså får jeg prøve meg på en spansk en i butikken. [8D]

ORIGINAL: Helene...

Oppkrav betyr jo at du betaler når du henter pakka på postkontoret.

Men jeg kunne jo ikke hente den på postkontoret, det er jo hele poenget mitt. [:D] Kunne bare få den på døra...

MErkelig at du ikke kan det..

Hver gang jeg velger oppkrav, så kommer pakken på posten.

Ja, da får vi se hvor det dukker opp. Om det kommer en postlapp eller ikke. Hadde liksom vært mest praktisk det... [;)]

Back
Topp