pakken fra julenissen?

Twilight

Forumet er livet
når var fristen til å sende det?

er det mange som har fått eller?

har sendt, men ikke fått....

Har sendt men ikke fått, min venn MÅ ha pakken sin i morgen, hvis ikke er den borte i posten, for det tar jo ikke så lang tid med posten[:)] sendte fredag[;)] blir nervøs av mindre

ORIGINAL: shannon

Har sendt men ikke fått, min venn MÅ ha pakken sin i morgen, hvis ikke er den borte i posten, for det tar jo ikke så lang tid med posten[:)] sendte fredag[;)] blir nervøs av mindre

Kanskje det er den jeg skal hente hos posten nå etterpå....?[;)] hehe, blir spennende[:)]

jeg sendte på lørdag
men var ikke 1.des fristen?  har vært syk, men jeg fikk sendt det til slutt[:)]

ORIGINAL: shannon

Jeg har sendt men ikke fått..
Spennende![:)]

Sendt men ikke fått[:-].

Jeg sendte min på lørdag, og har fått! Men jeg skjønner ikke hvem det er som har gitt Markus gave ... [8|]

ORIGINAL: Karla

ORIGINAL: SuperSussi

Jeg sendte min på lørdag, og har fått! Men jeg skjønner ikke hvem det er som har gitt Markus gave ... [8|]

men du likte den?[;)]

Er den fra deg? [8|] (Har trodd det hele tiden, men fikk ikke noe svar i tråden jeg skrev)
Gavene var KJEEEEEEEEEEEEEMPE fine! Jeg ble SKIKKELIG fornøyd! Midt i blinken alt sammen!!!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Back
Topp