Pakkeliste Syden 2 uker

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Hva ville dere pakket for 2 uker i Syden? :) Og flyreisen... Vi er 2 voksne og 2 barn. Yngste er 1 år og eldste er 5.

Solkrem, badeklær, noe å ha på solbrent hud, solbriller, noe å ha penger i som kan skjules godt, solhatt e.l. bleier og ellers det du trenger til bleieskift. Sandaler, plaster og ting til sårstell. Og klær og toalettsaker selvfølgelig :)

Solkrem og aftersun syns jeg er det viktigste. Solkrem i «syden» står gjerne i solsteika hele dagen og derfor man kan ikke vite om den er effektiv eller ikke.
Ellers kan bleier være dyrt så greit å ta med.
Uv drakt til barna samt solhatt.

Syns kanskje det viktigste er å ta med kjent mat til 1 åringen. Hvis den spiser grøt, middagsglass eller drikker mme ville jeg tatt det med fra Norge. Og reiseapotek. Også pakker jeg med vaskemiddel beregnet på håndvask, så kan man skylle opp litt klær ved behov. Samtlige klær til våre barn får i alle fall vannmelon og is flekker på seg, da liker jeg å skylle dem opp.

Solkrem, fuktighetskrem, UV-drakt, solhatt, bleier, smoothier (kommer an på hvor du skal, men mange plasser er det veldig dyrt), grøt, reiseapotek, vi liker å ha med oppblåsbar stellematte og engangsmatter.

Back
Topp