Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg kjøper ikke ting/ træl bare for å kjøpe noe. Men pakkekalenderen kommer i år til å inneholde bla:
Kinobilletter, hårbånd, teaterbilletter, truser, kjoler , sjokolade, smoothies, film, julebok.
Det er det jeg har forløpig.
Til mini tenkte jeg sing sang kort. Eldste er jeg litt usikker på, men tenkte igrunn det samme til hun også. Også at di heller får hver sin pakke hver lørdag, som enten inneholder lørdags godt, eller hårpynt/sokker/truser/pysj
Tidligere har vi gitt:
Tegnesaker
Pysj
Sokker
Truser
Film
Snop
Tur i badebassenget
Kino
Osv. Men synst det har blitt fryktelig dyrt. Så si g sang kort til 200 kr,+ snop om lørdagene synst jeg ble en veldig fornuftig pris
Her blir det: Lipsyl, magiske vaskekluter, småbiler, hårstrikk, kjøleskapsmagneter, matboks, drikkeflaske, dukkeklær, små poser med lego, godteri på lørdagene, reflekser ++
Bokmerke
Peter Pan kostyme
Magnet øredobber
Tannbørsteholder med timeglass
Ett skjørt
Har vel kanske kommet på 100 lappen.
Ellers får hun biletter til Putti Plutti Pott, bare fordi vi skal gå uansett.
Har også tenkt til og putte i aktiviteter som aketur, skitur el. hvis vær og føre passer slik. Pepperkakebaking og gaveinnpakking blir det gjerne.
Ellers så skal vi lage en julekrybbe i år, og de neste årene lurer jeg på og pakke inn figurene en og en, så hun kans ette de på plass i krybben. Vi får se hva vi får til.