Pakkekalender?

LilleK

Glad i forumet
Får barna deres pakkekalender? Hva er i pakkene? Jeg synes det er greit at de ikke inneholder bare "tull", men bør heller ikke være for dyrt..

Jeg kjøper bruksting ;)

Truser, sokker, hårspenner, strikker, shampo, dusjsåpe, pysjer osv :)

Ja! Mini skal få i år! Og det er vel mest for min egen del enn for han som bare er 1,5 år.. Jeg synes det er så gøy!! Han skal få flere deler til togbanen sin så det skal være en greie, en bit for hver dag eller noe sånt da. Og her er hjemmelaget snacks tipptopp så kanskje hjemmelaget sukkerfri seigmenn en lørdag? Og tannbørste, ullsokker og nattdrakt og sånt. Ting han i utgangspunktet skulle fått altså!

Ja, han får pakkekalender, han er 2,5 år til jul :)
Han kommer til å få noen småbiler/traktorer, figurer fra Jake og sjørøverne, dublo, tog til togbanen, smoothie.
Kjøper pakket og deler opp :)

Ja i år skal mini få det :) Men det blir ikke godteri, blir små ting som hun har bruk for som hun også hadde synes er morsomme. Som frost sokker osv :)

Jeg har lyst til å lage til lille selvom hun bare er 10 måneder i desember :-P

Han skal få :) Er to år. Kjøper tannbørste, sokker og andre ting han trenger. Og litt leker som duplo, briotog og bøker.

Ja
Får ordentluge ting men gir ikke hårbørste, tannbøeate ol for det får han når han trenger

Ja guttungen på snart 20mnd får av mormoren, fikk i fjor også :) Fikk da sokker, puslespill som var fordelt over flere dager, smoothie, biler, matboks, kopp og annet :)

Hun skal få masse sokker i år.... :p

Funderer på om poden skal få sin første gavekalender i år, han er 2 år og 4 mnd i desember.
Vet ikke hva den skal fylles med enda da :)

Handler julebøker og julefilmer på tilbud tidlig på året. Ellers går det i lipsyler, godteri, magnetbokmerker, og noen småleker vi kjøpte i sverige i sommer. Er ca en mnd siden jeg var ferdig med å kjøpe inn til årets kalender :D

Ja men tenkte at småen skulle få noe enkelt og billig

Hos meg får de kalender alle 3
De får div ting til penalet (blyanter, visker osv) så får de litt pokemon ting i år som figurer, tshorte, baller (alt fra ebay)
Så er mine glad i dyr, dinosaurer og drager så er litt av det i kalenderen deres.

Ellers blir det sjørøverting til minstemann (diamanter, gullmynter osv fra ebay)

Ja det får de, men er mye ting å gjøre:
Tur til badeland
Tur med Tertitten
Bake pepperkaker
Lage godteri
Hente juletre
Se gråtass teater
Filmkveld
Og en del bruksting

En pakke Lego delt opp (litt styr for mor) utgjør ganske mange dager.

Litt kule sokker, hårstrikk, neglelakk og sånn.

Faste ting er ei julekule som betyr at det er den dagen vi skal pynte tre. (også opparbeider de seg en samling kuler de får med seg når de flytter) De får (ofte gjenbruk om jeg ikke finner en kul) pepperkakeform som betyr bakedag. Og en sånn klut som vokser i vann rett før jul = tid for årets julebad.
Gjerne en dag med kino også.

Back
Topp