Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Usikker hva jeg gjør, er første julen til mini. Blir 1 på nyttårsaften så vet ikke hvor mye utbytte han har av det men hadde nok bare blitt noe enkelt som strømper, smoothie poser, liten leke osv
Hadde nok lagd til han om storebror på fem skulle hatt pakkekalender. Men nå vil han ha legokalender så da dropper jeg kalender til minsten på et og et halvt år.
Han blir 1 år i desember å kommer til å begynne i år. Men mest for mor sin skyld. Liker å innføre tradisjoner tidlig blir praktiske ting som vi måtte kjøpt uansett i kalenderen
Hun var 15 mnd første året hun fikk kalender. Da med et lite dyr hver dag.
Da hun var 2 år kjøpte jeg Duplo Dyrehage og delte i 24 pakker med klosser, dyr og figurer.
Nå er hun 3 år og jeg skal kjøpe Playmo julekrybbe og ekstra tilbehør og dele på 24 pakker.
Jeg er litt opptatt av at hun ikke skal samle 24 ting som hun egentlig ikke trenger, eller blir å leke med. Samtidig vil jeg at det skal være små gaver, ikke type dvd-filmer og strømpebukser. Så da er det fint å samle på serier med leker hun liker godt.