Pakkekalender?

LittleBiii

Forumet er livet
Lager dere pakkekalender til barnet/barna? :)

I så fall, hvor mye penger legger dere i hver gave? Har dere noe "budsjett" på det? :)

Her er det pakkekalender.
Har ikke noe budsjett, men prøver å ikke overdrive:P
Enn så lenge har jeg holdt meg på maks 30 pr. presang. Men har vel 12 igjen:P Pleier å bli en større den 24,men den regnes som en julegave;)

Her er det pakkekalender.
Har ikke noe budsjett, men prøver å ikke overdrive:p
Enn så lenge har jeg holdt meg på maks 30 pr. presang. Men har vel 12 igjen:p Pleier å bli en større den 24,men den regnes som en julegave;)

Okei, det er omtrent den prisen jeg også har prøvd å forholde meg til, men ser jo nå at noen av gavene blir litt dyrere :P Vil jo gjerne kjøpe noe han faktisk kommer til å ha nytte av og som han kommer til å bruke :) Jeg har ca 14 gaver igjen tror jeg :P

Okei, det er omtrent den prisen jeg også har prøvd å forholde meg til, men ser jo nå at noen av gavene blir litt dyrere :p Vil jo gjerne kjøpe noe han faktisk kommer til å ha nytte av og som han kommer til å bruke :) Jeg har ca 14 gaver igjen tror jeg :p

Jada, men det tenker jeg ikke gjør så mye så sant det er noe litt nyttig eller noe de har veldig glede av;)

Her er det pakkekalender. Har ikke noe beløp, noen ting er ting han hadde fått allikevel og trenger (votter, lue etc), noen ting er aktiviteter vi skulle gjøre allikevel (teater, Tertitten, bake pepperkaker, pynte juletre). Og så er det noen ting som bare er kjøpt som gave, noe billig og noe litt dyrere...

Her er det pakkekalender. Har ikke noe beløp, noen ting er ting han hadde fått allikevel og trenger (votter, lue etc), noen ting er aktiviteter vi skulle gjøre allikevel (teater, Tertitten, bake pepperkaker, pynte juletre). Og så er det noen ting som bare er kjøpt som gave, noe billig og noe litt dyrere...

Høres ut som en grei måte å gjøre det på :)

Jeg kommer til å holde det så billig som mulig. Gjerne putte pepperkaker og sjokolade inni endel pakker. Kanskje litt rosiner. Leker går an å dele opp, for eksempel duplotraktor i én pakke, mannen i én og kua i en tredje pakke. ;) Jenta mi er 2,5 år.

Adventskalendere skal ikke være dyre!! De skal kun være en forsmak og et ekstra dryss med spenning i ventetiden fram mot jul. :)

Har ikke pakkekalender, men det blir vel fort noen lapper. Er ikke alltid like enkelt å finne billige småting.

Jeg kommer til å holde det så billig som mulig. Gjerne putte pepperkaker og sjokolade inni endel pakker. Kanskje litt rosiner. Leker går an å dele opp, for eksempel duplotraktor i én pakke, mannen i én og kua i en tredje pakke. ;) Jenta mi er 2,5 år.

Adventskalendere skal ikke være dyre!! De skal kun være en forsmak og et ekstra dryss med spenning i ventetiden fram mot jul. :)

Ja det er sant :) Jeg pleier også å kjøpe en pakke med biler, lego eller duplo osv og så dele dem opp i flere pakker :)

Har ikke pakkekalender, men det blir vel fort noen lapper. Er ikke alltid like enkelt å finne billige småting.

Ja, det kan fort koste litt. Men prøver så godt jeg kan å ikke bruke altfor mye penger på det :) Kjøper lego, duplo, biler osv og deler dette opp i flere pakker :) Ellers kjøper jeg også andre ting, men pleier ikke å kjøpe kjempedyre ting :)

Har blitt for dyrt så i år får gutta ferdig lego star wars kalender som jeg kjøpte i sommer til halv pris, jenta på 2 år får pakkekalender med litt ebaygreier.

Back
Topp