Pakkekalender

Side

Glad i forumet
VIP
Hei

Nå er vi i november:) og jeg må vel begynne for alvor å kjøpe inn til sønnen min sin pakkekalender. Har dere forslag til hva jeg kan kjøpe og pakke inn? Har noen ideer allerede, men trenger litt flere. Kanskje noen der ute er veldig kreative;)

Oppdatering:
Vil bare si at han er 3:) og takk for tips alle sammen! Dette holder i massevis:) så nå skal jeg shoppe og pakke litt:)

Småbiler, sprettball, klistremerker, tegneblokk, Plastdyr, nisse, bamse, bok :) Vet ikke hvor gammel han er, men dette er noe jeg kommer til å pakke inn til gutten min på snart 2 :) men funker jo for eldre barn og :)

Apotek 1 hadde fått en del ting til kalender, f.ek sånne "magiske" kluter som blir en vaskeklut når du har vann på de, reflekser, tannbørsteholdere osv :)

jeg lager annenhver gave og annenhver lapp med ting vi skal finne på. det kan være å dra til badeland, lage pepperkaker, lage julepynt, og andre gøye felles ting. det er nesten mer stas en de små tullegavene de får somegentlig ikke er noe særlig.. Så en ide til å minske ned gaveideene du må ha.. da er det bare 12! :))

Her er han veldig gla i Jake og sjørøverne og Brannmann sam . så han skal få en figur for hver dag.Så får han jake og sjørøverne skuta og brannmann sam stasjon , helikopteret og båten på julalften :) og hver lørdag er det godteri i kalenderen, og ellers julefilm (som jeg skulle ha kjøpt uans i desember) og småbiler,pepperkakeformer så vi kan bake sammen,en bok , ett puslespill,ullsokker osv ;) 

Trudee skrev:
Småbiler, sprettball, klistremerker, tegneblokk, Plastdyr, nisse, bamse, bok :) Vet ikke hvor gammel han er, men dette er noe jeg kommer til å pakke inn til gutten min på snart 2 :) men funker jo for eldre barn og :)

Han er 3:)

Lagd pakke kalender jeg også. Men nå er han bare 1,5 så får se hvor mye det slår ann her:)

Jeg skal lage pakkekalender, men litt som Ingrid01 sier. Noen dager er det heller en lapp med noe vi skal gjøre sammen, feks bake pepperkaker, pynte julevindu, skrive julekort, lage pakkelapper, ha adventsbesøk, se film, spille spill osv. Min gutt er 3,5 år.

Ops, jeg har ikke begynt.. Skal lage til tre også, 3,5 og 9 år. UTFORDRING!
Sikker på at jeg står like før jul uten å ha kjøpt en eneste julegave også. Tiden løper fra meg..
MEN her var flere gode tips da. :)

Ops, jeg har ikke begynt.. Skal lage til tre også, 3,5 og 9 år. UTFORDRING!
Sikker på at jeg står like før jul uten å ha kjøpt en eneste julegave også. Tiden løper fra meg..
MEN her var flere gode tips da. :)

Jeg kommer til å kjøpe Lego kalender til gutten og Polly pocket til jenta i år, så får de godis i tillegg i helgene :)

Back
Topp