Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Reinbue
vi har bestemt oss (eller jeg da) at vi skal ha en familiepakkekalender [:)] Så jeg skal kjøpe 8 gaver til han, og 4 til Torje, mens sambo kjøper 8 til meg og 4 til torje. Da blir det 24 pakker [:)]
ORIGINAL: Karsolvi skulle også vente, ellers så skulle han bare få en sånn liten lukekalender. men så kom jeg på denne ideen, og tenkte at det var smart, for jeg vil også egentlig ha gaver [:)]
vi har bestemt oss (eller jeg da) at vi skal ha en familiepakkekalender [:)] Så jeg skal kjøpe 8 gaver til han, og 4 til Torje, mens sambo kjøper 8 til meg og 4 til torje. Da blir det 24 pakker [:)]
Så smart det var da, har ikkje bestemt meg her, trur eg venter til neste år når han skjønner meir av det, eller..............
ORIGINAL: Tjukkaaa
flott ide siden dere i utgpkt skulle vente med kalenter til Torje...[:)] ellers skulle jeg til å forseslå at dere kjøpte ett kalender for dere to bare[:)]
Vi har ikke noe sånt vi... mannen er kjedelig å gi gaver til og så tror jeg vi begynner å bli litt gamle[8|][&:]
flott ide siden dere i utgpkt skulle vente med kalenter til Torje...[:)] ellers skulle jeg til å forseslå at dere kjøpte ett kalender for dere to bare[:)]
Vi har ikke noe sånt vi... mannen er kjedelig å gi gaver til og så tror jeg vi begynner å bli litt gamle[8|][&:]
skal Alis få kalender? Hva slags evt?
skal Alis få kalender? Hva slags evt?
Vi er litt uenige her... jeg vil holde meg til den islandske tradisjonen med 13 julenisser som kommer en etter en til bygden og legger igjen noe fint i alle barns sko som blir lagt ut i vinduet[:)] JEg vokste ikke opp med pakkekalender heller. Men det gjorde han og han syns vi skal ha den tradisjonen også... men så fant han ut at moren hans hadde fortsatt ikke sydd kalender til oss så da ble vi enige om at det blir de 13 julenisser dette året[:)]