pakkekalender

m_fame

Forelsket i forumet
Trenger tips, forslag, ideer, what so ever, til pakkekalender til frk. 2 åring!

Hva legger dere i kalenderen?

Jeg kommer ikke til å lage noe til jenta mi som er nesten to til jul. [8D]
Men tips kan jo være å kjøpe f.eks duplo og dele opp i flere små pakker, togbaner, byggeklosser el, generelt leker som består av mange deler?

Vel her kommer det til å gå i godis som hun liker..Så kommer jeg til å kjøpe tegnesaker som jeg deler opp, og kanskje noe lego saker...Kjøpe noe jeg vet hun liker og kommer til å bruke...

Da samme vil jeg gjøre med Casper også...

Er ikke lett...Ikke alltid jeg blir ferdig med kalenderen før midten av des...[8D] På julaften får de en DVD hver...Så de får en "stor" pakke til strømpa si...

i fjord hadde eg pakke kalender til tobias. han var jo ikke så stor så eg la ikke så mye i det....kjøpte en pakke med duploklosser og pakket de inn......innimellom fikk han noen småbiler så han ikke fikk klosser hele tiden [:D]

i år............ vet ikke helt[:D]

Vi hadde utrolig mye forskjellig til snuppa i fjor.. Hårstrikker, spenner, juggel (armbånd, smykker - sånne billige fra nille og H&M og sånt), Play-Doh (kjøpte en pakke med ti små bokser i forskjellige farger som jeg delte opp), og så fant jeg Disney Prinsesse-glass i firepakning på OBS som jeg delte i fire, så hun fikk fire prinsesseglass. De elsker hun!
I tillegg kjøpte jeg noen litt større ting som et par nye pysjer og et par tøfler som hun fikk når det nærmet seg jul, rett og slett fordi hun trengte de tingene. [:)] På lørdagene fikk hun en liten godisting i tillegg.
I år aner jeg ikke hva vi gjør..

Back
Topp