Pakkekalender til Kjæresten/Sambo/Mann??

Han fikk i fjor, men i år flytter vi 2 uker før jul så har andre ting å bruke tiden på [8D]

Nei, har bare fantasi til en pakkekalender iår[:D]

Ikke i år. Men vi gjorde i fjor.
Kommer nok til å finne på noe i framtiden. Kanskje 12 gaver hver og åpne annenhver dag? [:)] Koselig da. [:D]

Jepp.

Han har bursdag 20. desember, så i fjor laga jeg kalender i bursdagsgave. Gjør det samme i år.

Gir ham dvd´er, cd´er, t-skjorte, kinobilletter osv osv.

Nei. Men vi har bestemt oss for å lage julesokk til hverandre[:)]

Nei, han ville ikke ha.
Tanken var å få tak i 24 forskjellige ølsorter og gi han en øl hver dag, men hvis han ikke vil ha kalender, så får han bare ha det så godt..[:D]

Sambo har kjøpt sjokoladekalendere til ungene.
Jeg har laga kalender til meg og sambo. Vi får anenhver dag, også får ungene på lørdagene og på julaften.

Nei

ORIGINAL: Trude Ellerei

Nei, ærlig talt.... får da være grenser for hvor bortskjemt han skal bli. [;)]

Hehehe[:)] ja, sant så sant!!

Takk for mange svar!

vi har snakka om å ha en på deling, kjøpe noen småting hvær

Jepp [:D]

Vi har et øl/brus utsalg i moss som selger kasser med 24 forskjellige øl/juleøl, med røde poser til å ha over ølen. Den har jeg tenkt å kjøpe til han. I tillegg kommer jeg til å legge med par flakslodd og andre småting. Jeg har verdens beste samboer så det fortjener han [:)]

Gjorde det i fjor til han og han skulle lage til meg men han glemte å fikse de 10 siste pakkene så jeg orker ikke å lage noe flere til han[&:]. Gleder meg til neste år for da skal jeg lage til sønnen min[:)][:)].
Elsker å holde på med slikt...

Nei

Niks. Han får sjokko kalender og flax kalender. Det får holde[;)] Så har han bursdag midt i desember så da blir det storpakke istede[:D]

Back
Topp