PAKKEKALENDER - TIL HAN

Bkno1969272

Blir kjent med forumet
Har tenkt å lage en gøy pakkekalender, som også skal være "litt dyr". Har skrevet ned en del ideer, men lurte på om dere har noen ideer dere vil dele med meg? vi er ikke kjempe klissete, så jeg tenker mer generelle ting, ikke romantiske dikt og cd osv hvis dere skjønner! ☺️

Hvis du har laget en før, hva ga du til han?
 
Pyttet i mye rart! Hver fredag var det øl han fekk, hugser jeg. Utenom det, så kjøpte jeg hårvoks, barberblad, sokker, genser, flakslodd, snop noen dager. Var mye rart...håper det var litt til hjelp :p
 
Tror jeg skal gjøre det enkelt å kjøpe en kasse øl, en øl fornhver dag (hehe)
 
Har pakka inn en kasse øl, i hver luke forskjellig merke. Aldri samme merke i 24 luker.
 
Jeg gir han en litt annen type kalender, en gave hver søndag i advent :p og en om morgenen på julaften. For meg som er student så er det det beste alternativet da alt er så dyrt til mannfolk, finner liksom ikke småting å gi. Har gjort det flere år :) jeg kan finne på å gi flaxkalender, bok, helt sikkert boksere. Jeg har tidligere gitt voks, en treningsball til kontorbruk, lue/votter, tskjorte/genser/cardigan, belte, kroppssåpe, isskrape m/vott, spesialøl, tvserie, noe sånn verktøygreier han pratet om, og et termometer til bruk i ovnen som han også gikk å prata om :p Går jo også an å gi middagspakke, yndlingsmiddagen hans og en god rødvin til :) eller en kinotur.
 
Dvd-er, sokker, boxere, sjokolade, tyggis (han er storforbruker av tyggis), juleblader, ny lue/hansker/skjerf etc, deodorant, ansiktskrem, ansiktsvask eller andre hygieneartikler, øl, julebrus på glassflaske, noen tørr-ingredienser til middag (for å fortelle at han kanskje får yndlingsretten sin til middag), kinobiletter, konserter/forestilling eller andre typer biletter.
 
Hvis han liker akevitt, så hadde de hvertfall i fjor eller året før sånna gavepakker med småflasker. Sambo synes det var supert å få prøve ulike typer i jula :) Ellers har han også fått ølkalender, ulike whiskyer, vin, kaffe, utstyr til å lage kaffe(han er kaffenerd), ritzenhoff shotteglass og mye annet som allerede er nevnt over her. Hva med gavekort på gokartbane, brettspill, pc spill, gavekort på spisested, kjøp inn mat/drikke til en guttekveld. Her har sambo fått kalender i så mange år at jeg føler jeg går tom for ideer...blir samma greine hvert år :p Skal prøve og gjøre noe annerledes i år...aner fortsatt ikke hva ;)
 
Første året fikk han øl kalender, den falt godt i smak ;) så fikk han en "kombi" kalender, der 12 av lukene var opplevelser og de resterende 12 var produkter fra maxim (energibarer/sportsutstyr)

I fjor var 6 av lukene ulike typer vin, 6 med opplevelser (stand up, kino, middager ol), 6 med treningstøy/boxere fra nike/bjørn borg og de siste 6 var tomme og forbeholdt meg :D han fikk beskjed om å kjøpe noe spennende.. Hehe, jeg er så utspekulert :angel12
 
Back
Topp