pakkekalender/sjokoladekalender

sjefsberta123456

Glad i forumet
dere som har eldre barn...når gir dere barna pakkekalender/sjokoladekalender? har har de fått den etter frokosten men vurderer nå å endre det til etter at vi har spist middag kl 17.30 for så vil de få den til adventskalenderen som sendes i tven. det har oppstått en del kaos når de får den rett før de skal i tøyet og skal i barnehagen....tror det kunne vært hyggligere om de fikk den sent på ettermiddagen/tidlig kveld.....

Her har det alltid funket best å få den på ettermiddagen.
Han er nå snart 11 år og alltid fått kalenderene på ettermiddagen.
Blir så kaos visst han skal få den på morgenen for da får jeg han rett og slett ikke ut av døren.

Da er det bedre at han kan glede seg til etter middagene med den

Til barnetv[:)]

ORIGINAL: ~Lille bøllefrø~

Her har det alltid funket best å få den på ettermiddagen.
Han er nå snart 11 år og alltid fått kalenderene på ettermiddagen.
Blir så kaos visst han skal få den på morgenen for da får jeg han rett og slett ikke ut av døren.

Da er det bedre at han kan glede seg til etter middagene med den

det er akuratt det samme som skjer her også....

Tror vi går for til barne tv[:)]
I helgene kommer de nok til å få tidligere på dagen, om vi ikke skal noe

Jeg har ikke barn som får kalender enda, men vi har bestandig pleid å åpne kalenderen på morgenen, og det vil jeg selv også gjøre.
Får heller planlegge så vi har noen minutter ekstra, syns det er koselig å åpne pakken i mørket, det er liksom en ekstra grunn til å komme seg ut av senga. [:)]

PÅ ettermiddagen en gang. SKal ha pakkekalender, så da er det kjekt å kunne få kose seg med det de får. [:)]

Her åpner de gavekalenderen etter middag, da har denoe å glede seg til når de kommer hjem[:D] Har ikke tid til å kose oss så lenge på morgenen, her får de lego byggesett så må ha litt tid etter at den er åpnet[:D]

Etter middag til barnetv, blir en blanding mellom sjokolade og gaver, i ukene blir det bare sjokolade med pakke på lørdagene...så på lørdagene kan han få tidligere

ORIGINAL: toneany

Jeg har ikke barn som får kalender enda, men vi har bestandig pleid å åpne kalenderen på morgenen, og det vil jeg selv også gjøre.
Får heller planlegge så vi har noen minutter ekstra, syns det er koselig å åpne pakken i mørket, det er liksom en ekstra grunn til å komme seg ut av senga. [:)]

Samme her.

Her får de åpne pakkekalenderen om morgenen.... men vi er så heldig att vi kan ha rolige morninger.. så blir ikke noe stress.
Vi sliter til tider med å rekke å være i barnehagen til 10[8D] koser oss om morgenen[:D]

Back
Topp