pakke til mannen ?

Mammasinegull

Glad i forumet
Pakker dere litt klær til den kommende barnefar ?
Det gjør jeg [;)] Sist pakket jeg sokker, t-skjorte og boxer. Denne gang skal jeg pakke en joggebukse til han også. Han syns ikke det var noe særlig å sitte 12 timer på en stol i dongeribukse..[:D]

Forrige fødsel endte jeg opp på oppvåkningen i nesten et døgn, mens han fikk Helle med seg på familerom. Da var det godt at han også kunne skifte til litt reine klær dagen etterpå [;)]

Det var jammen lurt! Har ikke tenkt på det jeg[:D] Men klart det må være greit for pappaen å få litt rene klær! Da kommer det også på listen over ting jeg skal huske[:)] Takk for bra tips!

Jupp.[:)] Bor nære sykehuset, men pakker likevel litt til han også. Noen par sokker, et par boksere, to t-skjorter, en joggebukse og tannbørste.

Ja, blir nok å pakke et skift til han selv om han ikke skal ligge over i utgangspunktet. Og joggebukse så han har behagelige klær å ha på seg. [:)]

Nei, han skal jo ikke sove der.

ORIGINAL: Febbis

hvordan vet dere at han ikke skal sove der ...? det visste ikke vi heller, men det var sånn det ble...

Ja vi har pakket noe til han også :) Tskjorte, joggebukse, boxer, sokker, tannbørste og deodorant :)

ORIGINAL: mammentilHelle

ORIGINAL: Febbis

hvordan vet dere at han ikke skal sove der ...? det visste ikke vi heller, men det var sånn det ble...

Skal det mot all formodning dra så langt ut i tid, skal han få lov til å reise hjem å sove. Uansett bor vi såpass nærme sykehuset, 1 km, at da kan han hente tingene sine selv.
sove der etter at babyen er født er ganske uaktuelt siden vi har en 3 åring hjemme.

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å gjøre det...
Men blir nok til at jeg pakker med litt reine klær til han også så han har et skift hvis det trengs[8D]

Har ikkje tenkt å pakke til han nei..... Me bur så nærme, at vist det dreg ut kan han kjøre heim å hente kler.... Sist gang låg han på sjukehuset med meg døgnet FØR eg fødte... Det var plass på det rommet, og ein viste ikkje om det kom til å skje på natta..
Når eg hadde født var han der ei stund før han reiste heim, og sov heime..Eg låg på sjukehuset ei veke..Mannen kom innom kvar dag.

Men etter at eg har født denne gangen kjem han og til å sove heime..Me har ein gut på snart to år heime, som og vil ha foreldrene rundt seg..

Hadde ikke planer om det, for jeg regner med at det går ganske fort..
Men er jo null stress å slenge oppi noe, så kanskje jeg gjør det[8D]

han ville pakke selv[;)]    skal ha planlagt KS så han kommer kl.8 om morgenen på sykehuset..jeg skal legges inn dagen før..så da tar han med d han trenger[;)]              

min bag pakka jeg faktisk i helga..herlig!!huska til og me og lada kameraet..ikke verst[:)][:)]

Jeg skal pakke med skift, deo og tanbørste til sambo. Man vet jo aldri hvor lang tid en fødsel kan ta! Godt for han å kunne føle seg litt fresh også[:)]

Back
Topp