Pakke til far?

Vero

Veronique
Hei,

Jeg har termin på 25.nov og i dag begynner vi på uke 38!!

Vi har pakket en bag til sykehuset med alt jeg trenger. Også en liten veske med ting til baby (ullteppe osv)... Men har dere pakket ting til partner / mannen din?

Mannen min sier han bare trenger 2 ting, men jeg vil høre fra dere.

Veronica

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har pakket med en kjekspakke, ren t-skjorte og badeshorts tilfelle jeg får føde i vann og han skal kunne hjelpe meg inn og ut av karret, greit å slippe å gjøre det i olabukser. Flere her som mener at mannen får klare å pakke selv, men tror ikke mannen min forstår hvor lang tid det kan ta og hvor varmt det er på føden. Pga sykdom skal vi ikke ha familierom på sykehuset, skulle vi hatt det hadde jeg regnet med at han kan pakke selv.

Skal ikke pakke til far da han mener det er unødvendig og at han reiser Hjem og dusjer osv når alt er over :) pakket ikke sist til han heller. Har også en 4 åring ham skal hjem til mens jeg er på føden utenom besøkstid så ser ikke helt nødvendigheten.
Skal mannen deres være der hele tiden? Hmm kanskje jeg som er litt lite gjennomtenkt her..

Vi hadde ikke bruk for det men vi pakket dette til far

Mat
Drikke
Tannbørste og tannkrem
Boxer
T skjorte
Lader
Toalettsaker

Far fikk ikke overnattet så han reiste hjem og stelte seg der.

Skal ikke pakke til far da han mener det er unødvendig og at han reiser Hjem og dusjer osv når alt er over :) pakket ikke sist til han heller. Har også en 4 åring ham skal hjem til mens jeg er på føden utenom besøkstid så ser ikke helt nødvendigheten.
Skal mannen deres være der hele tiden? Hmm kanskje jeg som er litt lite gjennomtenkt her..

Vel, det er vårt første barn og jeg vil gjerne at han bli med meg. Familien til han og til meg bor ikke i nærheten i det helle tatt. Jeg vil gjerne ha ham med meg .... :-). Trenger litt støtte, tror jeg.

:-)

Bare tenker om han bør ta en bok, sjeks, tøfler , noe som vi ikke har tenkt på. Det er mye informasjon om hva jeg skal pakke til meg, hehehehe, men ikke mye om hva skal pappaen pakke... Hvis de trenges i det helle tatt. :-)

Sniker...
Hadde med en ren t-skjorte, en behagelig bukse og litt toalett saker til mannen sist gang. Noe han var veldig glad for, han var nemmelig nesten like svett som meg :P

Da skal jeg også pakke litt til far:) t skjorte , lader tannbørste, men regner ikke med at han dusjer på føden. Men nå er dette vårt 2 barn:) så hadde det vært nr 1 hadde jeg ønsket å ha familierom og da ville det vært enklere for han å dusje osv:)

Bf har pakket klesskift, toalettsaker, lesestoff, mat og drikke :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har pakket joggebukse, undertøy, sokker, t-skjorter, skjorte som kan åpnes, 2 stk "rett i kroppen" i tilfelle det tar tid, nakkepute (hvis ting tar tid og han kan sove litt i stolen), lader, tøffler, toalettsaker og et blad.
.
Ser nå at jeg har glemt en shorts (har hørt at det er varmt på barsel) ;)
Jeg har sikkert pakket mer enn nødvendig, men kjedelig å kjøre 1 time for å hente noe :)

Pakket vanlige klær og toalettsaker, samt pc. Planen er at han skal være på barsel sammen med meg og lillebror hele tiden :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Vi pakket klær til han og toalettsaker. Joggebukse er kjekt og slipperser. Greit å ha med 2-3 t-skjorter. Kan skje uhell under bleieskift.. Hehe. Vi bodde på barselhotellet begge to. Var der i 2 dager. iPad er også kjekt, men hadde tv på rommet. Anbefaler å ta med bananer. Det spiste jeg under fødsel og var superkjekt. Ikke lett å få i seg næring under fødsel, men det funket bra på meg. :-)

Back
Topp