pakke til fødsel:)

jcecilie

Gift med forumet
Noen som har begynt å pakke til fødsel?

Jeg har begynt å pakke til den lille, men ikke til meg selv enda:) har pakket noen klær til den lille, sutter, koseklut og teppe:)
Trenger vel ikke så mye mer til den lille, men verre med meg. For da blir det vel å ha med en del ting:)

Jeg har gjort det. :-) Har kjøpt nytt av undertøy, bukser, topper,sokker og noe toalettsaker. Så likså greit å pakke det ned for det er ikke noe jeg trenger allikevel nå:-)

Begynner å tenke på hva som skal i baggen og skaffer det jeg ikke har. Har ikke pakt noe i den ennå. Venter nok i hvert fall en stund med miniklær, siden jeg samler opp og vasker når det nærmer seg

Har laget en liste, og noe må handles inn ;) bl.a ammeklær.. Men pakker sikkert ikke før permisjonen begynner.

Æsj jeg er ikke helt klar for å føde enda, så utsetter alt... Men bør gjøre klar en bag til meg og babyene, samt en til gullklumpen som skal på overnatting hos besteforeldrene om det blir fødsel. Huff, gruer meg nok litt ja.

Nei så langt har jeg ikke kommet enda... Føler jeg henger litt etter alle andre her. Ikke før i dag vi har fått bestilt det meste av utstyr til lille... Har begynt å tenke på hva som skal i bagen da, og hva jeg må kjøpe... Tenkte jeg skulle kjøpe en eller to sorte joggebukser for å ha med. Må vel ha noe ammeklær, litt toalettsaker og sånne ting nytt også... Starter vel med pakningen rundt permisjonstider tenker jeg :)

Med storesøster pakket jeg fødebagen og redde opp senga hennes en uke på overtid :p Jeg var så sikker på maks overtid av en eller annen grunn, og jeg hadde rett. Får vel prøve å være litt tidligere ute denne gangen

Jeg har planer om å pakke i uke 38, men vurderer sterkt å ta det i slutten av februar isteden. Er ikke helt sikker på hva jeg bør ha med meg heller....

Tror jeg pakker bagen før påske, da er det 3 uker igjen. Det burde holde i massevis!

Blir det mot all formodning plutselig prematur fødsel så behøver vi nok ikke så mye likevel, ingenting jeg ikke kan hente hjemme etterpå. :)

Planen er å pakke den i mars en gang. Må bo hos mamma 10 dager i slutten av februar pga oppussing så da må kofferten brukes da! :-P
Skulle gjerne pakka den nå jeg, bare for å være ferdig! Har liste på liste med pakking og slikt så mannen bare ler av meg :-D

Skal begynne å pakke etterhvert som jeg kjøper inn og vasker tenker jeg :) Uke 34-35 tenker jeg at bagen skal være klar :)

Hva har dere oppi bagen da ? :)

Back
Topp