Pakke.. pakke..pakke..

fruluna

Forumet er livet
Nå har jeg funnet kofferten og skal pakke til sydenturen. Men jeg har jo INGEN sommerklær som passer.. [:(] Må gå med sarong en hel uke jeg tror jeg..
Får ikke igjen en cm av glidelåsen på noen av sommerbuksene mine, og toppene rekker vel over navlen et sted tror jeg.. he he.. Ja ja.. [:)]

du får ha en god tur, og send litt sol hjem til oss da!! [:D]

Ååååå så delig det hørtes ut da *litt sjalux*
Du har sikkert sakt det i en annen tråd her inne, men jeg har ikke vært her så mye i det siste.
Men hvor skal dere da?
Vi har også lyst å bruke julepenger i år på oss selv, da sydentur i stede for mye styr og greier! Men jeg har aldri reist på denne årstiden, så jeg aner ikke hvor da [8D]

Kathrine

[:D]Nei,nå synes jeg synn på deg gitt..... En uke i bikini og sarong høres jo "grusomt" ut.... Stakkars deg!![:D] Ha en riktig god tur! Det er utrolig fint ute på øyene på denne årstiden.
ps. ta med deg noe som er vindtett,det kan bli kjølig på kvelden!
Ha en fantastisk ferie!

ORIGINAL: ~Kathrine~

Ååååå så delig det hørtes ut da *litt sjalux*
Du har sikkert sakt det i en annen tråd her inne, men jeg har ikke vært her så mye i det siste.
Men hvor skal dere da?
Vi har også lyst å bruke julepenger i år på oss selv, da sydentur i stede for mye styr og greier! Men jeg har aldri reist på denne årstiden, så jeg aner ikke hvor da [8D]

Kathrine

Vi skal til Tenerife. Har vært der før på vinterstid, men skal til en annen by nå da [:)] Hvis dere skal reise på vinteren er det vel kanariøyene som er mest vanlig. Men vi har vært i Egypt en vinter også, og der var det veldig varmt. Sjekk litt på nettet. Går du inn på http://www.solfaktor.com/no/ kan du sjekke forskjellige tilbud [:)]

Får kaste meg over pakkingen igjen jeg da. Reiser 3 i natt.. Skal sende sol til alle sammen [:)]

Du må ha god tur og nyt varmen [:D]

Ønsker deg riktig god tur, kos deg[:)]

Ha riktig god tur![:D]

å sjalu jeg nå[8D]
jeg vil også til syden å ha det varmt[:D]
kos deg masse på tur...med eller uten sarong[:)]

God tur og kos deg!![:D]

kan jo hende de har nudiststrender der[:D]
neida, tuller med deg jeg.. ha en riktig så flott tur, og kos deg myyyyyyyyyyye!!!

husk å pakke en god genser....det er ganske kaldt på kvelden nå!

å håper dere får flott vær, nå som det har nettop vert storm der å greier!

GOD TUR![:D]

Så deilig...Heldig du som får lov til å fly. Fikk klart nei fra legen jeg[:'(]

God tur da[:D]

Så deilig da,kos dere masse, GOD TUR[:)]

Æ å vil![:)] Godt med sol å varme.
God tur. Kos dåkk masse. Itj farra nålles som vi sei her. [:)]
Reiseklemz[:)][:)]

Back
Topp