Pakke i håndbagasjen.

Irmk

Elsker forumet
jentene i juni13
Vi skal jo ut å fly langt snart.. Så driver å planlegger hva jeg må pakke.
Og lurer på hva jeg skal ta med inn på flyet.
Noen som har tips til hva dere ville hatt med? Opp til 10kg med babyutstyr er lov samt 10kg vær til oss. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal også ut å fly og jeg har lagd meg en huskeliste for håndfbaggasje og vanlig baggasje. Har med alt Armyangel skriver + skumpinner/økologiske riskjeks, smoothies og nettbrett. Har kjøpt noen nye leker som han får på flyet slik at de ikke skal være "gamle og kjedelige", men spennende og aktivisere han mest mulig. Fikk også tips om at det kan være lurt å ha med nesespray/-dråper.

Vi skal også ut å fly og jeg har lagd meg en huskeliste for håndfbaggasje og vanlig baggasje. Har med alt Armyangel skriver + skumpinner/økologiske riskjeks, smoothies og nettbrett. Har kjøpt noen nye leker som han får på flyet slik at de ikke skal være "gamle og kjedelige", men spennende og aktivisere han mest mulig. Fikk også tips om at det kan være lurt å ha med nesespray/-dråper.
Veit du reglene på barnemat? Står du får ha med, smoothie er vell ok?

Tenker også på underholdning, vi skal reise langt! Har lagt inn lengre tid på mellom landing så hun får rørt litt på seg da.

Veit du reglene på barnemat? Står du får ha med, smoothie er vell ok?

Tenker også på underholdning, vi skal reise langt! Har lagt inn lengre tid på mellom landing så hun får rørt litt på seg da.

Smoothie og all annen barnemat er ok. Til og med termos med varmt vann eller drikkeflaske, du må bare fortelle at det er til barnet/barnemat. Noen vil muligens spørre deg om å smake på det, men generelt er det visst null problem å ta med seg væske av ymse slag så lenge det er barnemat. Står om det på osl.no.

God tid på mellomlandingene er nok veldig lurt, ja! :)

Vi skal også snart fly langt :confused2 Gruer meg til å han en ivrig ett åring på fanget i maaange timer, men er jo verdt det når man kommer frem! Har lastet ned drømmehagen på ipaden og noen baby apper. Skal også ta med noen leker (ekte leker samt post it lapper, våtserviettpakke som han kan dra ut en og en, nøkkelknippe, evt. Et blad han kan rive i stykker) Håper puppen er nok og han sover hele veien, men satser ikke på det:geek Sånne småbokser med rosiner bruker han lag tid på å tømme, selv om de ikke blir spist så er det en gøy aktivitet.

smart å ikke bare ha leker ja! :-)

Post it-lapper var genialt, det opptar nok denne gutten en god stund også! Kan bli mye å rydde opp men... :p

Vi skal også snart fly langt :confused2 Gruer meg til å han en ivrig ett åring på fanget i maaange timer, men er jo verdt det når man kommer frem! Har lastet ned drømmehagen på ipaden og noen baby apper. Skal også ta med noen leker (ekte leker samt post it lapper, våtserviettpakke som han kan dra ut en og en, nøkkelknippe, evt. Et blad han kan rive i stykker) Håper puppen er nok og han sover hele veien, men satser ikke på det:geek Sånne småbokser med rosiner bruker han lag tid på å tømme, selv om de ikke blir spist så er det en gøy aktivitet.
Sniker.. Hvordan lastet du ned drømmehagen? Trenger du nett for å se det?

Back
Topp