Pakke fra Zara

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Første gang jeg har bestilt derfra. Ser det blir sendt med dhl. Noen som vet hvordan det er med levering derfra. Hentes den på vanlig utleveringssted (posten)?

Blir levert på døra her hvertfall. Ringer eller sender melding på forhånd om leveringstid.

Dhl har som regel ringt meg for å høre om jeg er hjemme og evnt tidspunkt de er med huset mitt. Ca 30 min før alltid

Alltid kommet på døra :)
Får de faktisk på døra imorgen :D

Blir levert på døra her hvertfall. Ringer eller sender melding på forhånd om leveringstid.
Dhl har som regel ringt meg for å høre om jeg er hjemme og evnt tidspunkt de er med huset mitt. Ca 30 min før alltid

Pakkene stod på trappa da jeg kom hjem fra henting av barn. Trodde det var vanlig å gi beskjed jeg.

Pakkene stod på trappa da jeg kom hjem fra henting av barn. Trodde det var vanlig å gi beskjed jeg.
Har jeg aldri opplevd før. Her ringer de alltid eller sender melding om ca tidspunkt.
Veldig kjedelig om det hadde hvert uærlige mennesker som så de satte pakken der.

Det ville jeg klaget på! Det burde de absolutt ikke gjøre!
Dessuten skal man vel signere på at man har motatt pakkene også!

Det ville jeg klaget på! Det burde de absolutt ikke gjøre!
Dessuten skal man vel signere på at man har motatt pakkene også!

Ja, var rart! Når jeg går inn på sporing på dhl står det nemlig at det er utlevert og signert. Mulig noen ikke har gjort jobben sin da.

Ja, var rart! Når jeg går inn på sporing på dhl står det nemlig at det er utlevert og signert. Mulig noen ikke har gjort jobben sin da.
Kan hende! Ring og si ifra! Burde jo ikke være sånn at man blir redd for å bruke dhl pga slike ting!

Back
Topp