Pakke fra Sandvik (BV)??

Tone_80

Gift med forumet
Mang som har fått den første pakken?
Når fikk dåkk den?

Æ har ikke fått enda, har ikke reservert mæ imot så lure litt på om d ikke ska kom snart..[8|]

Fått den for en god stund siden.. husker ikke akkurat nå, tre uker- en mnd kanskje?

Her fekk me fyrste pakka for sånn ca halvannen måned sidan, og so fekk samboar akkurat same pakka for eit par veker sida...

Det er lenge siden jeg fikk den. Iallefall 1.5mnd siden.[:)]

Da ska i allefaill æ etterlys den!!

Har ikke kommet noe her heller...

Jeg sendte inn en kupong som var i en bok jeg fikk fra legekontoret mitt. Tror det tok ca 3 uker fra jeg sendte inn til jeg fikk pakken. Det er ca 6 uker siden jeg fikk den mener jeg.

man kunne sende sms og det gjorde jeg. har ikke heller fått pakke. 

ORIGINAL: Molly80

Fått den for en god stund siden.. husker ikke akkurat nå, tre uker- en mnd kanskje?

jeg fikk en for 2 uker siden

ORIGINAL: Tone_80

Da ska i allefaill æ etterlys den!!

sjekk en liten rubrikk nederst på dine instillinger der du skriver inn termindato og registreere deg. Det hadde jeg glemt. gjorde det og fikk pakken uka etter. Det står at du godkjenner at de sender noen vareprøver i posten rubrikk nederst til venstre på siden

jeg har fått 3 pakker jeg, den første i uke 10.. [:D]

Jeg har ikke fått noe enda, men er vel litt tidlig enda...

ORIGINAL: ida_mamma09

Jeg skrev mail til dem i går og de skulle ordne den, hadde ikke fått adressen min, sa de. Trur ikke jeg fikk spm om den via sms.... [8|] uansett så skal den være på vei nå [:)]

Jeg skrev mail til dem i går og de skulle ordne den, hadde ikke fått adressen min, sa de. Trur ikke jeg fikk spm om den via sms.... [8|] uansett så skal den være på vei nå [:)]

Æ sendt mail å fikk mail tebake om at d tok 14 daga å få svar på mail..
Æ sendt inn den lappen som va me i boka æ fikk te JM, men d e jo over 4 uka sia å..

Sjekka mail nu å ha fått svar å dæm beklaga.. Så va vel avglæmt!

ORIGINAL: Tamiria

Det er lenge siden jeg fikk den. Iallefall 1.5mnd siden.[:)]

Jeg og. [:)]

er ei stund sia eg har fått den ja.

ORIGINAL: Tone_80

Mang som har fått den første pakken?
Når fikk dåkk den?

Æ har ikke fått enda, har ikke reservert mæ imot så lure litt på om d ikke ska kom snart..[8|]

koss pakke e d snakk om??

Den i svangerskapsboka(med spiralperm) du fikk den kanskje av legen/jm? Er kuponger fremst i boken. Trur du kan bestille den via babyverden også :) 

Back
Topp