Pakke fra eBay

så spennende! den  der hadde jeg litt lyst på, så du får holde oss oppdatert [;)]

ORIGINAL: Nina 1981

I dag fikk vesla pakke fra eBay...gleder meg til å se om hun liker den.

Var det denne du etterlyste som spilte musikk? Jeg er også nysgjerrig på denne [8D]

den bruker vi hver kveld her[:D][:D] men ta å still lyden til det laveste hakket, det er mer enn høyt nok[:D]

åh, den venter vi også på :) Dro for å sjekke posten idag for jeg var sååå spent, men så hadde det ikke kommet post fordi postbilen ikke fikk igjen bakluka..! [:'(] men i morgen, KANSKJE :)

Oi den var fin[:)] spiller den musikk og?????

ORIGINAL: besnik

Oi den var fin[:)] spiller den musikk og?????

jepp[:)] man trykker den på magen så begynner den å lyse og spille beroligende sanger[:)]

Så søt!!

skulle prøve å bestille noe her en dag jeg....men neida sendte ikke til norge.....haff

ORIGINAL: Nettiletti

Har du link til der du kjøpte den? [:)]

Auksjonen er avsluttet...men samme selger har blå http://cgi.ebay.com/Fisher-Price-Ocean-Wonders-Soothe-Glow-Seahorse-Blue-/310285957223?pt=Baby_Toys&hash=item483e7bf867#ht_510wt_905

MANGE selgere som har den...

ORIGINAL: snartmamma77

Så søt!!

skulle prøve å bestille noe her en dag jeg....men neida sendte ikke til norge.....haff

Neei...det er noen få som ikke gjør det...du traff tydeligvis på en[X(]

Om dette var en slager eller tilfeldighet...det vet jeg ikke.

Tok nattstellet, fikk kveldsflaske, la henne i senga og skrudde på sjøhesten....5 min. etter sov hun[:D]

ORIGINAL: Nina 1981

Om dette var en slager eller tilfeldighet...det vet jeg ikke.

Tok nattstellet, fikk kveldsflaske, la henne i senga og skrudde på sjøhesten....5 min. etter sov hun[:D]

akkurat sånn er det her også[:D][:D]

Back
Topp