Bruker872mad
Andre møte med forumet
Dere skal på 14 dager familitur
Hvor tilbringer dere ferien
Hva skal dere gjøre på
Hva pakker dere med
Hvor mye pakker dere med av alt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere skal på 14 dager familitur
Hvor tilbringer dere ferien
Hva skal dere gjøre på
Hva pakker dere med
Hvor mye pakker dere med av alt
Kallenavn ikke valgt skrev:
Vel, hvis det hjelper kan du godt få min pakkeliste, den ligger her på pc,n ennå. :)Dere skal på 14 dager familitur
Hvor tilbringer dere ferien : Vi er nettopp tilbake fra 14-dagers bilferie. En uke i feriehus i Danmark, og en uke rundt i Norge i telt, på hotell og på besøk hos slektninger.
Hva skal dere gjøre på : Slappet av, var i forskjellige dyreparker, forskjellige badeland, på stranden, på folkemuseum, ruslet i frognerparken, bare tok det med ro.
Hva pakker dere med : Telt, soveposer, puter, liggeunderlag, røykvarsler, klær til både kaldt og varmt vær, regntøy, badetøy, toalettsaker, vogn til lillesøster, stelleveske, bæretøy, leker og bøker, barnestol, smekker, bleier, klesvaskemiddel, masse lydbøker til bilturen, kjølebag og matbokser. Selvfølgelig kamera, penger, helsetrygdekort, forsikringsbevis, 4 kredittkort, billettene, kart, gps, passene vi ikke hadde bruk for. Alt jeg kunne få stappet inn i bilen egentlig. Det er 5 år og 2 barn siden jeg kunne dra på tur med bare tannbørste og visakort. :P
Hvor mye pakker dere med av alt : Til ungene pakket jeg 5 sett klær for kaldt vær, og 5 sett for varmt vær. 5 topper og 5 gensere til meg selv, men bare 2 dongeribukser og 2 shorts. Regndress, støvler, joggesko og sandaler til hele gjengen. Heldigvis hadde vi tilgang til vaskemaskin mesteparten av ferien.