Pakke bort klær

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Ja, nå har jeg så smått begynt å pakke bort klær.... Det er jo så trist[:(] Føler nesten at tuppa vokser fra meg, hehe[:D] 
Har enda noe småtteri i 50 som passer (eller som jeg bare måååå bruke en siste gang...), men her går det kun i 56 ellers.
Blir bare litt sentimental.... [&o]

Huff :( vet hva du mener.. har 1 nattas som er i strl 50 som må pakkes bort nå.. [&o]
samt noen strømpe bukser som begynner å bli for små.
tenker at de aldri kommer til å bli så små igjen.. hehe.. sentimental jeg også.. hehe..

Men så har jeg masse fint som jeg gleder meg til å bruke snart da når hun vokser til så det hjelper på [:D]

Ja grusomt trist syns jeg også, klærne er jo bare brukt et par ganger og ikke slitt i det hele tatt. For meg er dette siste barn så litt ekstra trist å ikke kunne bruke det igjen. Men er dette ditt første så kan du jo de om igjen da og det er kanskje en trøst???

Hmm.. jeg har bare 2 bukser og 2 boder i str. 50 jeg [8|] Har ikke gidda å kjøpe så smått: P

Jeg pakka bort dem første plaggene i går, jeg.....

ORIGINAL: Maliya!

Ja grusomt trist syns jeg også, klærne er jo bare brukt et par ganger og ikke slitt i det hele tatt. For meg er dette siste barn så litt ekstra trist å ikke kunne bruke det igjen. Men er dette ditt første så kan du jo de om igjen da og det er kanskje en trøst???

Nåja, vi får se.... Har ikke lyst på flere nå og står fast ved det. Og hun har 2 søskenbarn (jenter[&o])i nabohuset på 2 og 4 år. Så hun klarer seg nok[:)]
Se for dere på skolen da, søskenbarn-ligaen. Herregud.... Folk kommer til å ta ut ungene sine fra klassene[:D]
Og hvem er det som ikke får dra på fest når de 2 andre begynner? Jodda, Ronja! For ett styr det skal bli[:D]

Samme her :(

Har pakket bort masse alt, er oppe i str 62 nå.... bukser i 56 går bra, men ikke noe annet. syns i grunn det ikke er så trist, mere glad for fremgangen. kanskje det har noe med at han er nr 2...? og sist!

Så glad for å pakke bort jeg[:D][:D][:D] Nå har han brukr lenge nok!!!!

er det bare min baby som er enda helt liten, først nu passe str 50 akuratt [;)] ho hva 3390 gram og 50,5 cm lang på 6 ukers kontroll. neste fredag skal vi veie ho igjen og se om ho legger bra på seg.

ORIGINAL: siljegulli

ORIGINAL: Maliya!

Nåja, vi får se.... Har ikke lyst på flere nå og står fast ved det. Og hun har 2 søskenbarn (jenter[&o])i nabohuset på 2 og 4 år. Så hun klarer seg nok[:)]
Se for dere på skolen da, søskenbarn-ligaen. Herregud.... Folk kommer til å ta ut ungene sine fra klassene[:D]
Og hvem er det som ikke får dra på fest når de 2 andre begynner? Jodda, Ronja! For ett styr det skal bli[:D]

Sjer for mæ søskenbarn ligaen.

ORIGINAL: PhillipOgLeah

er det bare min baby som er enda helt liten, først nu passe str 50 akuratt [;)] ho hva 3390 gram og 50,5 cm lang på 6 ukers kontroll. neste fredag skal vi veie ho igjen og se om ho legger bra på seg.

Jeg skal legge bort det siste i str 50 i dag[:)] Så Mario har vært liten lenge. det passer enda[:-], men sitter veldig inntil....

Back
Topp