Pakka bagen??

Nr 4 i august

Forelsket i forumet
Er det meg som er sent ute, eller er det flere som er rundt 37 uker uten å ha pakket bagen??
Jeg gleder meg egentlig til det, men har liksom ikke blitt noe, føles som om det er så leeenge til... [:D]

Har faktisk fått pakket den nå, men det er bare siden jeg var på sykehuset her om dagen med maserier som desverre gikk over.

Jeg er 38+2 i dag og har ikke pakka baggen enda [8D] så du er ikke sent ute enda [8D] for det er nemmelig ikke jeg [:D]

er 38 uker i mårå og eg har sje heller pakka bagen
tenkte eg sko jør det te helgå :)
så isje bare deg nei

Jeg har pakket en del.

Og så ligger det en liste oppå md ting jeg må ha med, men som jeg må vente med. Toalettsaker osv. I tilfelle mannen må pakke de siste tingene for meg.

har ikke pakka bagen jeg. vi bor uansett så nærme at om vi skulle glemme noe, så er det bare ett par min hjem.

Jeg er 37 uker på vei i morgen og har heller ikke pakket bagen enda.. HAr tenkt på det mange ganger, men kommer ikke så langt.. [8D]

Jeg er 37+4, og begynte så vidt med å legge neddi kamera 6 videokamera idag.
Fortsetter vel enten idag eller imorgen.

Er i uke 38+4 og jeg har ikke pakket enda, men burde vel kanskje få gjort det en dag[:)]

Her er det ikke pakket og klart - har så god tid [8D][8|]

hva skal dere pakke i da? lurer litt på det jeg...[8|] bag eller koffert?

Ikke pakket bagen nei [:)]
Tenkte å gjøre det i påsken, men det for jo forbi i hundre, så nå må jeg lage meg en ny frist [8D][:D]

Back
Topp