pakk liste 5 dagers tur til Syden , 1 åring?

MiaDenPia

Elsker forumet
Vi kommer til å ta med brød og pålegg , grøt pulver, middags glass, mme hjemme fra (har så vidt begynt å drikke melk, men kommer til å servere mme mens vi er i syden ), samt bleier, våtservietter , zinksalve og solkrem hjemme fra

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Men utover det? hvor mange skift? hva slags sengeklær ? evt andre ting?

Vi var i sommer med gutten på 14mnd. Hadde med grøt, nan, et par middager og litt smoothies. Hadde også med en pakke bleier og noen våtservietter. Brukte opp all maten, men var ikke noe problem å kjøpe mer der nede. Måtte også kjøpe en pakke bleier, men det er litt dyrt. Ca 8 euro.

Jeg hadde ikke med sengeklær. Ble byttet på hoteller hver dag. Men hadde med noen helsetepper til å ha i vogna. Jeg hadde med ALT for mye klær. Tenkte det var greit å ha for mye enn for lite, men brukte under halvparten. Det spørst jo litt på hvor ofte du pleier bytte hjemme, hvor aktiv han er, og om han griser mye.

Her gikk det mest i t-skjorte + shorts. Hadde med to tynne cardiganer og. De kom godt med på kvelden når temperaturen ikke var så høy :-)

Du kan jo ta med sånne små vaskepulverposer (Bio Tex tror jeg det heter?) så du enkelt kan skylle opp klær i vasken hvis det blir behov:)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi tok med masse unødvendig. Det vi brukte var middagsglass, grøt, mme, smoothie til hver dag, bleier, våtservietter, 2 uvdrakter(brukte en våt og en tørr når han var i sola), noen klesskift både varmt og kaldt, teppe, vogn, solkrem og andre nødvendige kremer. Mulig jeg har glemt noe. Vi pakka altfor mye, de har jo ting å få kjøpt stort sett:) han var 11 mnd da vi reiste.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vesla var 8 mnd første gang vi var i sydligere strøk. Jeg ville hatt med middagsglass og grøt. Smoothie får du kjøpt i Spania fra Nestlè (100% frukt - uten sukker ;) Bleiene er fine, men dyre. Ville hatt med våtservietter og hygiene artikler. Brød kjøpte vi der, men hadde med baconost ol.
Klær gikk hun nesten ikke med. Hele dagen gikk det i badetøy. Som baby sov hun på kvelden da vi var ute og spiste, så da hadde vi bare på noe behagelig som hun kunne beholde på da vi la henne over i sengen. I år (nesten 2 år) brukte hun kjoler på kvelden. Hadde nesten med alle shortser og t-skjorter rene hjem ;)

Back
Topp