Pakistanere...

Sweetypie

Forelsket i forumet
Hva synes dere om dem? Bare nysgjerrig;) Er det selv. Så lurer i grunn hva bv damer tenker om pakistanere i Norge!

Tenker ikke noe spesielt om dem. Er ikke særlig opphengt i hvilket land folk er fra. Har flere gode venner som er fra Pakistan[:)] Eller, de er kanskje litt mer strukturerte og flinkere til å jobbe på skolen enn noen av oss. Alle de som jeg kjenner er i, eller har svært god utdannelse.

Jeg har opplevd pakistanere som veldig reserverte, holder seg litt for seg selv, de er ikke så åpne, men som regel har de høy utdanning og er velintegrerte, i alle fall de som er på min alder, de jeg omgir meg med...

ORIGINAL: Julie*Lucas

Tenker ikke noe spesielt om dem. Er ikke særlig opphengt i hvilket land folk er fra. Har flere gode venner som er fra Pakistan[:)] Eller, de er kanskje litt mer strukturerte og flinkere til å jobbe på skolen enn noen av oss. Alle de som jeg kjenner er i, eller har svært god utdannelse.

Ja det er veldig viktig for andre generasjonspakistanere å ha bra utdanning så de satser veldig på bra utdanning.

ORIGINAL: mammantilenengel

mannfolka stirrer noe veldig. å  noen tørr å komme å spør etter nr. mitt

Hehehe...må le litt. Da er du nok veldig pen;);)
Men lurer på hvordan du vet at de pakistanere, kan jo godt være indere?

ORIGINAL: *Meya*

Jeg har opplevd pakistanere som veldig reserverte, holder seg litt for seg selv, de er ikke så åpne, men som regel har de høy utdanning og er velintegrerte, i alle fall de som er på min alder, de jeg omgir meg med...

Tja, om de er så reserverte er jeg ikke så sikker på. Hvorfor tenker du slik?

ORIGINAL: Sweetypie

ORIGINAL: *Meya*

Tja, om de er så reserverte er jeg ikke så sikker på. Hvorfor tenker du slik?

JEg bare tenker på hvordan jeg blir bemøtt som muslimsk kvinne, av pakistanere kontra av andre muslimer.

prøve å ikkje dra ett heilt folkeslag over en kam, før d e like mange forskjellie i alle folkeslag
men e desverre litt ekstra reservert t pakistanske menn, dette pga æ opplevde en gjengvoldtekt av en pakistansk gruppe

ORIGINAL: Sweetypie

mannfolka stirrer noe veldig. å  noen tørr å komme å spør etter nr. mitt

Hehehe...må le litt. Da er du nok veldig pen;);)
Men lurer på hvordan du vet at de pakistanere, kan jo godt være indere?

de som tar kontakt sier alltid hvor de er fra, å spør hvor jeg er fra. siden jeg er utenlandsk å ser ut som jeg kommer derifra selv

hvor komer du fra?bare nysj jeg[:)]

Tenker ikke noe spesielt egentlig. 

kjenner ingen pakistanske jenter..så kan ikke si noe på det[&:]

Jeg tenker ikke noe mer på dem enn andre folk jeg møter..
Ser på de som vanlige folk jeg ikke kjenner,for jeg kjenner ikke noen pakistanere...=)

ORIGINAL: nalille

ORIGINAL: nemi.marselia

prøve å ikkje dra ett heilt folkeslag over en kam, før d e like mange forskjellie i alle folkeslag
men e desverre litt ekstra reservert t pakistanske menn, dette pga æ opplevde en gjengvoldtekt av en pakistansk gruppe

Åj hjelp!  Så grusomt[:(]

d e nu 11år sia så har bearbeid d ganske bra, men lika ikkje gå førbi større guttegjenga

At de aller fleste er ambisisøse og jobber hardt.. De fleste er velintegrerte og VIL virkelig inn i det norske samfunnet. Nå er det jo ikke så mange jeg kjenner, men de jeg kjenner og deres omgangskrets igjen. Det er iallefall viktig med jobb og utdanning. I noen tilfeller godt familiesamvær og ikke i andre. Men sånn er det jo med etnisk norske familier også. Bortsett fra at vi norske damer slipper å bo hjemme hos foreldrene våre til vi er gift.

Kjeresten min e halvt fra pakistan..
Ellers så va eg besteveninnå me ei der ifra gjennom heile barna og ungdomskolen.. heilt te hu flytta.
Så, eg har gode erfaring me de som eg kjenne.
Mangen pakistanere har jo bodd her lenge nå, e jo snakk om 3 generasjoner.
Dattårå mi komme te å ble ein kvart pakistaner, hehe..

ORIGINAL: nemi.marselia

Oi stakar deg, håper du fikk tatt dem!

tenker ikke noe særlig akkurat, alle mennesker er forskjellige [:)]

ORIGINAL: dios

kommer ann på egentlig, om de er født her, nyinflyttet, eller gamle invandrere, som har vært her i alle sine år..[:-]

Ja enig der, ganske mye forskjell. Hvordan intrykk har du av de alle som nevnt ovenfor?

jeg kjenner ingen personlig! har bare en haug pakistanere som naboer! de liker jeg absolutt ikke! men det er ike fordi de er pakistanere! det er fordi de er noen forbanna rasshøl[8D]

ORIGINAL: Sha

jeg kjenner ingen personlig! har bare en haug pakistanere som naboer! de liker jeg absolutt ikke! men det er ike fordi de er pakistanere! det er fordi de er noen forbanna rasshøl[8D]

Why? Hvorfor synes du dem er rasshøl? Er bare nysgjerrig.

Back
Topp