Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Julie*Lucas
Tenker ikke noe spesielt om dem. Er ikke særlig opphengt i hvilket land folk er fra. Har flere gode venner som er fra Pakistan[:)] Eller, de er kanskje litt mer strukturerte og flinkere til å jobbe på skolen enn noen av oss. Alle de som jeg kjenner er i, eller har svært god utdannelse.
ORIGINAL: *Meya*
Jeg har opplevd pakistanere som veldig reserverte, holder seg litt for seg selv, de er ikke så åpne, men som regel har de høy utdanning og er velintegrerte, i alle fall de som er på min alder, de jeg omgir meg med...
ORIGINAL: Sweetypie
ORIGINAL: *Meya*
Jeg har opplevd pakistanere som veldig reserverte, holder seg litt for seg selv, de er ikke så åpne, men som regel har de høy utdanning og er velintegrerte, i alle fall de som er på min alder, de jeg omgir meg med...
Tja, om de er så reserverte er jeg ikke så sikker på. Hvorfor tenker du slik?
ORIGINAL: mammantilenengel
ORIGINAL: Sweetypie
ORIGINAL: mammantilenengel
mannfolka stirrer noe veldig. å noen tørr å komme å spør etter nr. mitt
Hehehe...må le litt. Da er du nok veldig pen;);)
Men lurer på hvordan du vet at de pakistanere, kan jo godt være indere?
de som tar kontakt sier alltid hvor de er fra, å spør hvor jeg er fra. siden jeg er utenlandsk å ser ut som jeg kommer derifra selv
ORIGINAL: nalille
ORIGINAL: nemi.marselia
prøve å ikkje dra ett heilt folkeslag over en kam, før d e like mange forskjellie i alle folkeslag
men e desverre litt ekstra reservert t pakistanske menn, dette pga æ opplevde en gjengvoldtekt av en pakistansk gruppe
Åj hjelp! Så grusomt[:(]
ORIGINAL: nemi.marselia
prøve å ikkje dra ett heilt folkeslag over en kam, før d e like mange forskjellie i alle folkeslag
men e desverre litt ekstra reservert t pakistanske menn, dette pga æ opplevde en gjengvoldtekt av en pakistansk gruppe