Pain!! hjelp

Taurin

Glad i forumet
Jeg har fått vannblemme på den ene brystvorten min, og det er så j"¤¤%% vondt!!
Hun sugde visst veeldig galt i natt, men jeg var for trøtt til å la det bry...

Men noen tips til hva jeg kan gjøre nå?? Ta hull, eller la den være?
[&o]

Det e lærte på hjelpepleier-linja e at du ska stikk hull på vannblemmen og klemme ut vannet.
Noen sier at man skal la den være, men jeg personlig synes det er best å få tatt hull på den og klemt ut vannet, for da gror det raskere[;)]

ææææh! [&:] nei la den være! hatt noen slike selv, og de går tilbake av seg selv.. hadde iallefall ALDRI turt å stikke hull på den, det svir jo somregel hvor som helst på kroppen, så å gjøre det der hadde ikke vært tema.. [8D]
litt vondt er det jo, men det går fort over! [:)]

Det er ikke anbefalt å stikke hull da det danner en inngangsport for bakterier og du er nesten garantert å få infeksjon.... La det være så vil den gå tilbake av seg selv...

Takk for svar! [:)]Da lar jeg den være og håper det går fort over. så får jeg flaske jenta mi litt om hun ikke nøyer seg med den ene puppen.
For detta er vondt ass![:'(]

Har aldri hatt på puppen, men når jeg har vannblemmer lar jeg dem alltid være i fred.
Da slipper man at det kommer bakterier inn, i tillegg fungerer jo vannet som en "demping" for den ødelagte huden sånn at den får gro i fre.

I tillegg gjør det jo dobbelt så vondt dersom det går hull på dem, før huden under har grodd.

Back
Topp